piątek, 6 maja 2011

06 maja 2011"Cała Polska w cieniu Śląska"




I woke up at seven. I wachte um sieben uhr. I went by bike outside the city to rest. I make exercise ( stretching) outside the city. I saw a lot of threes and green grass. Ich fahre mit dem fahrrad außerhalb der Stadt. Ich sah eine Menge von Bäumen und grünen Gras. Ich habe Übungen (Stretching). I made dinner, ate dinner. I thing that it is very important to eat healthy food. I am looking for the job (just little bit). I haven’t any experiance in job search. I am green in this topic.

I have bad condition.



Muszę kupić sobię zapasową dętkę i prawą manetkę do roweru. Przedwczoraj miałem odbiór szyny. Jadąc tam przebiłem detkę. Zmieniłem dętkę nad Odrą. To była dobra zmiana dętki. Niezbyt uciążliwa. Na trawie. Koło rzeki. Zawsze wożę ze sobą klucz do odkręcania śrubek. Szyna słabo trzymała się zębów i ją zostawiłem do poprawki. Muszę kupić nową detkę.



Jestem wymęczony tą wadą zgryzu i stawem.



Pamiętam kazania biskupa Pazdura: „Proszę, Przepraszam, Dziękuję“ – on często o tych trzech słowach mówił. Miałem styczność jako ministrant z tym biskupem.



Pamiętam Kongres Eucharytyczny. Byłem na spotkaniu ekumanicznym z Janem Pawłem w dawnej Hali Ludowej.



Do Hali Ludowej i do Orbity przy ulicy Wejherowskiej często chodziłem, jako młody chłopak na mecze koszykówki ( źle słyszałem na tych meczach, dosłownie kakofonia). Miałem kolegę Adama, z którym graliśmy w koszykówkę na osiedlu. Chodziliśmy na mecze koszykówki. Na Śląsk Wrocław ( Zepter potem Idea). W przerwie między kwartami były występy cheerleaders i była bardzo głośna muzyka. Potem musiałem przez jeden dzień dochodzić do siebie po takim meczu, bo mi szumiało w uszach. Na koncerty na Polach Marsowych nie chodziłem, bo było dla mnie za głośno ( raz byłem i było za głośno). Moi znajomi z liceum chodzili na koncerty na Polach Marsowych.



Mój ulubiony koszykarz z okresu liceum to był Adam Wójcik. Pamiętam też Johna MacNoul‘a, Szybilskiego, Zielińskiego, Kacha Szengielije, Tomczyka, trenera Urlepa i Katzurina… Nie wiem, jak teraz jest ze Śląskiem.



Skandowanie: „Cała Polska w cieniu Śląska“.



Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz