czwartek, 12 maja 2011

Opona Rubena.

Chce coś napisać o oponie rowerowej, którą kupiłem na jesień na tylne koło: Maxxis TT Larsen. Opona ta jest zbyt delikatna, żeby jeździć w niej na trasach poza szosą. Ja jeździłem wzdłuż wałów rzeki Odry. Mam w niej dwie dziury. Przez dziury dostawały się kamienie do środka opony i dętki się przebijały. Musiałem kupić nową oponą. Pan w sklepie rowerowym na osiedlu zaproponował mi tanią oponę firmy Rubena (drutówka) rozmiar 26x2.0. Kupiłem taką oponą i będę ją testował. Co mogę powiedzieć o moim rowerze Giant GSR 200 ( kupiłem go na Allegro za 315 złotych)? Wkład suportu do wymiany chyba ( bo mi korba trochę lata na boki), przerzutki i zębaki do wymiany (zębatki zniszczone przez użytkowanie rozciągniętego łańcucha). Przerzutki Shimano SiS. Trzeba kupić prawą manetkę, bo się zniszczyła.



I want to write something about bicycle tire, which I bought in the autumn on the rear wheel: Maxxis Larsen TT. This tire is too soft to ride it off-road routes. I have ridden along the embankments of the river Oder. I have two holes in it. Through the holes in contact with the stones inside the tires and inner tubes are pierced. I had to buy a new tire. Sir in the neighborhood bike shop offered me a cheap tire's Reuben (bead wire) size 26x2.0. I bought this tire and I was testing it. What can I say about my bike Giant GSR 200 (I bought it on Allegro 315 zlotych )? The contribution of BB to exchange probably (because I crank some years on the sides), derailleur and sprocket to replace (rack destroyed by the use of a stretched string.) Shimano SiS. I have to buy the right throttle, because it destroyed.



Dziękuję. Thank You.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz