niedziela, 24 kwietnia 2011

A,B,C,E,magnez, cynk, miedź

I woke up at seven, made exercise ( stretching), ate breakfast, looking for the job via Internet. I had Eastern breakfast at 13:00. I went by bike to the church (DA Redemtor). I saw a lot of people. I have bad condition.



Ich wachte um sieben, machte Übung (Stretching), frühstückte und sah für den Job über das Internet. Ich hatte Ostern-Frühstück um 13:00 Uhr. Ich ging mit dem Fahrrad an der Kirche (DA Redemtor). Ich sah eine Menge Leute. Ich habe schlechten Zustand.



Zauważyłem u siebie białe plamy na paznokciach. To może oznaczać niedobory witamin i składników mineralnych takich jak: witaminy A,B,C,E, magnez, cynk, miedź. Może sobie uzupełnię.

Ostatnio piję dużo mleka i nie jest to dla mnie dobre i to na pewno. Mam dosyć tej wady zgryzu. Jak zarobić pieniądze na leczenie? Czuję się okropnie z tą wada zgryzu. Ble. Twu. Czy nie wiem jak to nazwać. Ja nigdy nie zajmowałem się biznesem. Moi rodzice też nie.



Dziękuję



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz