piątek, 22 kwietnia 2011

Byłem lektorem

I think that thinner rail is worse. I am looking for the job. I have bad condition: disturbance feeling in the right temple area, light muscle tension (shoulders and back of the neck), ears hums, sound of crutching when moving the head backwards, light pain on the back of the neck. Tomorrow I going to go somewhere by bike. Today I woke up at eight. I ate dinner. I was looking for a digital camera, because it disappeared. I found it.







Kiedyś byłem lektorem w mojej parafii. Lubiłem czytać czytania. Lubiłem czytać czytania podczas ślubów, bo często był „Hymn do miłości”. Myślę, że to dobry tekst. Dla mnie ten tekst był dobry. Jakoś mi się podobał. Kiedyś po takim ślubie podszedł do mnie Pan Młody i powiedział mi „dziękuję za czytanie”. Podziękował mi. I naprawdę tak było. Pamiętam, że zawsze starałem się jak najlepiej to przeczytać, bo to była dla tych ludzi wyjątkowa chwila. To był ich ślub.



Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz