piątek, 15 kwietnia 2011

Co się u mnie dzieje?

Co się u mnie dzieje? Mam szynę o grubości mniejszej i czuję się z nią źle. Niestabilnie. Jutro pojadę gdzieś rowerem i przetestuje szynę w trasie. Strzela mi w plecach koło szyi. W prawym barku mi strzela. Czuje przeszkadzanie w okolicach prawego stawu skroniowo-żuchwowego. Trochę boli mnie żołądek ( chyba po rzodkiewkach). Co ja robię? Szukam pracy w Austrii, Belgii i Niemczech. Nie dzwonię, bo mnie nie stać, tylko wysyłam informacje pocztowe. Wysyłam zapytania o pracę do hoteli, szpitali, na uniwersytety i do innych instytucji. Robie to dosyć wolno. Ale szukam. Przy okazji trochę uczę się języka niemieckiego i angielskiego, bo dobrze jest uczyć się języków ( wolno się uczę, ale trochę się uczę). Parę osób mi odpowiedziało na pytanie o pracę i musiałem tłumaczyć sobie tekst w języku niemieckim i się trochę nauczyłem ( na przykład „bite wenden sie” – oznacza proszę skontaktować się, jeśli dobrze zapamiętałem). Moja mama jest nauczycielką języka niemieckiego i stąd od małego miałem trochę kontaktu z tym językiem. Prawie wszystko zapomniałem. Gdy byłem małym chłopcem, to służyłem ( byłem ministrantem) do Mszy Świętej odprawianej w języku niemieckim ( jest taka Msza we Wrocławiu. Moja babcia tam jeździła w Niedzielę i mnie zabierała), stąd pamiętam wymowę niemieckich słów.

Szukam pracy. Znalazłem możliwość pracy jako przewodnik po zamku w Bawarii, ale zrezygnowałem, bo trzeba tam dużo mówić.



I woke up at seven. I am looking for the job ( Belgium, Germany, Austria) via Internet. I have bad condition. I have got a little ears humes. Sound of cratching when I turn my head. Musceles tension. Stomach pain. The feeling of interference near the right temporo-mandibular joint. I made dinner. I ate dinner. I am looking for the job.



Thank you



Marcin





Człowiek potrzebuje czasem zimna, deszczu, mrozu, trudnych warunków. Jak się przebywa ciągle w ciepełku, to się człowiek rozleniwia i przestaje myśleć. Psychika człowieka reaguje na konkretne sytuacje. Jak jest mu zimno, to włącza mu się myślenie, żeby zbudował sobie dom. Jak jest głodny, to myśli, co zrobić, żeby się najeść. Jak przebywa w ciepłej atmosferze i ma wszytsko pod dostatkiem to nie myśli, bo nie ma takiej potrzeby. Żeby nauczyć się skutecznie jezyka obcego, trzeba wyjechać za granicę, bo tam jest potrzeba nawiązywania kontaktu w innym języku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz