czwartek, 28 kwietnia 2011

Byłem u dziekana.

Byłem dzisiaj u dziekana. Jest we mnie pamięć z wizyty u dziekana. Dzisiejsza pamięć. Jest we mnie pamięć z wizyty w dziekanacie ( mój dziekanat został przeniesiony. Czego się dowiedziałem?). Jakaś kobieta się do mnie uśmiechnęła w Instytucie Filologii Polskiej. Przeglądałem w Internecie filmy z operacji żuchwy ( BSSO- Bilateral Saggital Spli Osteotomy). Są takie filmy w Interecie. Mój wniosek jest taki, że ta operacja działa, bo ludzie pokazywali po tej operacji proste zęby: http://www.youtube.com/watch?v=PoVeneli3jI&feature=related – to jest film, na którym widać o co chodzi w tej operacji ( tylko to jest dwuszczękowa operacja). Dużo jest filmów z wypowiedziami osób po takich operacjach: http://www.youtube.com/watch?v=2pb2QLQWQ-k&feature=related. http://www.youtube.com/watch?v=-35b2YEGsy8&feature=related. http://www.youtube.com/watch?v=VhT3G1_kdJI&feature=related.

Zastanawiam się jak ustawa z 15 marca 1933 roku „O Zbiórkach Publicznych“ ma się do zbierania pieniędzy przez Internet na leczenie ortodontyczne? Czy zbiórka pieniędzy przez Internet ( w formie dobrowolnych darowizn) , to też jest zbiórka publiczna?

Szukam pracy. Wysyłam CV do różnych intytucji. Szukam pracy. Ta cieńsza szyna jest moim zdaniem zła, ponieważ źle czuję się w niej ( mniej stabilnie). Czuję przeszkadzanie z prawej strony w okolicach skroni. W szynie dwumilimetrowej czułem się lepiej. Siedzę przy komputerze i rozsyłam swoje CV. Ma ktoś lepszy pomysł na szukanie pracy? Nawet do elektrowni zacząłem rozsyłać. Proszę nie siedzeć krzywo, bo pamiętam, że parę osób kiedyś siedziało krzywo, jak na nich patrzyłem. To niech te osoby, sobie przypomną kiedy na nich patrzyłem i przestaną siedzieć krzywo. Dziękuję



I woke up at eight. Did exercise ( streching – myśle, dobrze mi to robi, chociaż od tej wady zgryzu, mam przykurcz mięśni wzdłuż kręgosłupa i pochyloną sylwetkę do przodu i tego się nie zmieni zanim nie wyprostuje się wady zgryzu). Ate breakfast. Went by bike to Department of Philology at Wroclaw University. I visited the Dean. I was in the Dean's Office. My Dean Office is in another place now. I was looking for the job via Internet. Even at the Powerplant. Make dinner ( Potatoes and kefir). I have bad condition. Disturbens feeling in the right temple area. Muscele tension along the spine. I think that tinner rail is worse.



I think it’s good to have faith.



Ich fulhle mich schelcht. Ich fahre nach fahrrad am Philologische Fakultat. I suche Arbeit Kann ich eine Arbeit bekommen?



Czy ja źle myślę, że u nas w kraju powinno się zakładać rodzime przedsiębiostwa, żeby tworzyć nowe miejsca pracy? Obce firmy nie będę dbały o interesy polskich obywateli, tylko o swoje interesy. Ludzie zakładajcie firmy. Firma sprzątająca. Firma malująca. Inna firma. Porządne firmy. Nie myśleć, że się nie da rady, tylko próbować. Pomyśleć o innych i tworzyć miejsca pracy ( dobre miejsca pracy). Zamiast szukać pracy u kogoś, trzeba zakładać własne firmy i ogłaszać się, że świadczymy takie a takie usługi. Trzeba próbować. I mogę mieć takie przemyślenia. Człowiek może mieć przemyślenia i naprawdę, może mieć przemyślenia człowiek. Człowiek może się mylić, bo człowiek nie jest automatem. Człowieka trzeba zrozumieć.

Dziękuję



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz