piątek, 12 marca 2010

Narzędzie stomatologiczne w brzuchu

Co się działo wczoraj? Rano poszedłem do hotelu o nazwie "Orbita" pytać o pracę i pan w recepcji mnie skierował do kadr(budynek koło basenu) i pani w pokoju numer sześć(kadry, zielonooka) powiedziała mi, że w hotelu o nazwie "Orbita" pracy nie ma i naprawdę mi tak powiedziała. Potem poszedłem do Instytutu Filologii Polskiej i dziekan pozwolił mi złożyć indeks w terminie późniejszym niż 5.03.2010 i złożyłem indeks w dziekanacie. O 15:00 miałem wizytę u dentysty i połknąłem pilnik endodontyczny(Małe narzędzie stomatologiczne, z jednej strony zakończone elastycznym ostrzem) . Pojechałem na pogotowie do szpitala przy ulicy Traugutta. Zrobili mi zdjęcie rtg przełyku i się okazało, że jest ciało obce poniżej żołądka. Pani doktor, która oglądała moje zdjęcie rtg przełyku powiedziała, że wypuszczają mnie do domu i mam obserwować stolec, czy wydaliłem, czy nie wydaliłem pilnika endodontycznego. Zapytałem lekarza dyżurnego, czy nie mogą mi pilnika wyciągnąć endoskopowo a lekarz powiedział, że poniżej żołądka nie sięgną mi endoskopem i kazali mi iść do domu. Przyjrzałem się temu pilnikowi endodontycznemu(dostałem od stomatologa drugi, żeby pokazać na pogotowiu) i stwierdziłem, że według mnie takie narzędzie może jelita uszkodzić. Pojechałem do szpitala przy ulicy Borowskiej i poszedłem na oddział ratunkowy(na parterze), tam niebieskooki lekarz powiedział, że mam teraz nic nie robić, tylko czekać. Gdyby się coś złego działo mam zgłosić się do szpitala. I naprawdę. Obecnie czuje metaliczny posmak w ustach i taką ciężkość w jelitach. Dzisiaj byłem zapytać się czy jest możliwość usunąć trzy ósemki Na Chirurgii Stomatologicznej w Katedrze Protetyki i jest możliwość. Kiedy będę miał usuwane trzy zęby mądrości? 13.04.2010 między godziną 8:00 a 10:00 i 20.04.2010 między godziną 8:00 a 10:00. Muszę dostarczyć skierowanie od specjalisty od stawu skroniowo - żuchwowego na usunięcie trzech ósemek. Przedłużyłem sobie legitymacje ubezpieczeniową i poszedłem do szpitala na Traugutta w celu okazania legitymacji ubezpieczeniowej. Co dzisiaj robiłem? Obecnie jestem w kafejce internetowej przy ulicy Igielnej 14 i mam w brzuchu pilnik endodontyczny rozmiar piętnaście, jeśli dobrze pamiętam. Czekam, aż organizm to wydali, tak mi kazali lekarze.

Dziękuję.



Marcin

Marcin (12:29)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz