poniedziałek, 22 marca 2010

Poniedziałek.

Mam do sprzedania drukarkę HP Diskjet 5740 . Jest to mała drukarka atramantowa. W domu miałem zepsuty a nie naprawiony komputer i dobrą drukarkę. Pomyślałem, że sprzedam zepsuty komputer, bo w nim są jeszcze dobre części, takie jak CD Rom, stacja dysków, dysk, płyta główna(tak naprawdę nie wiem co się zepsuło w tym komputerze, ale nie chce się uruchamiać) inne i można to sprzedać i sprzedam drukarkę HP Diskjet 5740. Za pieniądze ze sprzedaży, kupię sobie jakiś używany komputer i będę mógł na nim pisać pracę magisterską i może projektować strony internetowy, jeśli będzie zapotrzebowanie. Jeśli ktoś chce kupić drukarkę, proszę o kontakt na maila(www.mrcnkzk@onet.eu). Mogę ją sprzedać za 100zł(widziałem podobne drukarki sprzedawane na Allegro za 99zł + koszt wysyłki). Obecnie jestem w pracowni komputerowej Instytutu Filologii Polskiej. Byłem dzisiaj w dwóch sklepach komputerowych pytać, czy nie chcą kupić ode mnie drukarki, ale nie chcieli(Oba sklepy w okolicach placu Grunwaldzkiego). Mam wpis na dziesiąty semestr na Kierunku Filologia(dzisiaj byłem odebrać indeks w dziekanacie) i to jest prawda. Przedłużyłem sobie legitymację. Mam siedem przedmiotów do nadrobienia z poprzednich semestrów i pracę magisterską do dokończenia. Potrzebuję jakiegoś komputera do pisania pracy magisterskiej. Dzisiaj wstałem o godzinie siódmej. Chce iść do Empiku i kupić "Gazetę Wyborczą" z dodatkiem "Gazeta Praca". Myślę o kupieniu jakiegoś taniego roweru, żeby jeździć po mieście rowerem.

Dziękuję.



Marcin

Marcin (12:30)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz