wtorek, 30 marca 2010

WebsiteBaker

Mija kolejny dzień. Co zrobiłem, żeby było lepiej? To jest dobre pytanie, które zawsze warto sobie zadać pod koniec dnia. Wstałem około godziny siódmej(za późno). Dziesiątek różańca. Gimnastyka. Postanowiłem dzisiaj zrobić coś z moim zepsutym rowerem. Rower to dobry środek transportu. Człowiek jeżdżący na rowerze po mieście nie musi stać w korkach. Ma darmową gimnastykę, zamiast siedzieć w samochodzie. Rower jest dobry i szybko można nim dotrzeć do różnych części miasta. Ale trzeba uważać, żeby nie wpaść pod samochód na rowerze. Postanowiłem naprawić rower a nie zepsuć. Poszedłem do sklepu rowerowego przy ulicy Modrej chyba i zapytałem niebieskookiego mężczyznę w sklepie: Ile kosztuje najtańsze koło od roweru? On powiedział, że najtańsze koło od roweru kosztuje 49 złotych, ale jest lepsze z podwójną piastą za 69 złotych. Mam stary rower, ale pękła w nim ośka w tylnym kole i potrzebuję nowego koła od roweru. Wcześniej próbowałem w domu odkręcić kasetę, żeby zostało samo koło bez kasety, ale nie mogłem. Zapytałem niebieskookiego pana w sklepie ile kosztuje odkręcenie kasety. Powiedział, że dziesięć złotych i ja poprosiłem, żeby dokręcił mi i zapytałem jak to się odkręca a on powiedział, że trzeba mieć specjalny klucz do odkręcania kasety w tylnym kole w rowerze górskim( taki z wypustkami klucz). Odkręcił mi kasetę od koła i zwrócił koło i kasetę. Ja zapłaciłem dziesięć złotych. Wziąłem koło i kasetę i zobaczyłem jak to wygląda. Od razu zrozumiałem dlaczego bez specjalnego klucza tak trudno odkręcić kasetę od koła.

Pękła mi ośka i ośka mi pękła. Przez pewien czas zajmowałem się oczyszczaniem roweru i odkręcaniem niepotrzebnego sprzętu. Miałem dzisiaj iść do jakiejś placówki zajmującej się rehabilitacją kręgosłupa, ale nie poszedłem(mam skierowanie od ortopedy na rehabilitacje i to jest prawda, bo naprawdę mam). Miałem iść do spowiedzi nie poszedłem. Miałem szukać pracy, nie szukałem. Dużo czasu spędziłem przy komputerze próbując zainstalować program o nazwie Website Baker, do tworzenia stron internetowych. Program ten pokazał mi parę dni temu kolega o imieniu Tomek. Pomyślałem, że w moim położeniu, projektowanie stron internetowych, to by było całkiem dobre zajęcie. Wiem, że niektórzy ludzie na tym zarabiają i naprawdę wiem. Musiałbym się dużo nauczyć. Szczególnie Html'a. Mój brat Filip czasami robi strony internetowe i to jest prawda, bo robi. Nie mogę uruchomić programu Website Baker na moim komputerze, ale za to zainstalowałem sobie serwer Wamp i zainstalowałem sobie. Naprawdę. Jutro chce kupić koło do roweru. Potrzebuje też siodełka, albo samej rury do siodełka(tej rury, która jest przymocowana do siodełka rowerowego. Albo siodełko do rury). Wczoraj rozmawiałem przy pomocy komunikatora gg z kobietą(przypadkowa weszła na mojego bloga szukając informacji o preparacie do czyszczenia sztucznych szczęk i wszelkiej maści szyn dentystycznych - Coregataps), która miała potężną wadę zgryzu i nie stać jej było na leczenie. Założyła firmę, ale firma upadła. Była załamana. Miała duże długi. Modliła się do Boga.Uczestniczyła w modlitwie wspólnotowej(we wspólnocie do której przychodzą zarówno Protestanci, jak i Katolicy). Kilka dni po modlitwie doktor zaproponowała jej darmowe leczenie wady zgryzu. I wada zgryzu jest u niej obecnie prostowana. I naprawdę wczoraj miałem taką rozmowę przy pomocy komunikatora gg. Naprawdę. Naprawdę. Mam to zapisane w archiwum programu gg. No to. No to. Dziękuję.



Marcin

Marcin (20:32)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz