piątek, 5 marca 2010

Skąd ja piszę tego bloga? Ze stancji od kolegi o imieniu Szymon i to jest prawda. Co ja teraz robię? Szukam pracy i to jest prawda. Czy byłem dzisiaj w szpitalu przy ulicy Borowskiej? tak. Czy byłem wczoraj u Ortodonty? tak.(ulica Szwecka 1c, Asdent). Co mi powiedział drugi ortodonta? Moja wada zgryzu, to jest wada szkieletowa i wymaga leczenia operacyjnego. Czy mogę być leczony ortodontycznie na Narodowy Fundusz Zdrowia? nie, bo leczenie ortodontyczne refundowane przez Narodowy Fundusz Zdrowia przysługuje dzieciom do lat 14. Gdzie mogę sobie zrobić operację na żuchwę? W szpitalu klinicznym przy ulicy Chaubińskiego w klinice chirurgii szczękowo - twarzowej(okazało się, że tą klinikę przenieśli do szpitala przy ulicy Borowskiej). Operację na żuchwę, żeby usunać tyłożuchwie mogę zrobić na Narodowy Fundusz Zdrowia i to jest prawda. Kiedy mam termin pierwszej wizyty u ortodonty w szpitalu przy ulicy Borowskiej? 6.06.2010 i to jest prawda. Warto o tym pomyśleć jak długo trzeba czekać na wizyte do specjalisty. Nędznie się czuję i szukam pracyi nie wiem co. Mam mieć operacje na żuchwę i może będę się lepiej czuł. Dziękuje koledze Szymonowi za możliwość napisania tego tesktu na jego komputerze i że mi wyczyścił dysk z wirusów(trojan hors).

Dziękuję.





Marcin (22:27)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz