środa, 10 marca 2010

Poszukiwania pracy

Wstałem dzisiaj około godziny siódmej i poszedłem pytać o pracę dla studenta na cmentarzu przy ulicy Grabiszyńskiej. Co mi powiedział pan zieloonoki? Gdzie mam pytać o prace na cmentrzu? Przy placu Strzeleckim 19/21. Poszedłem do hipermarketu o nazwie Carefure i niebieskooka pani w informacji, powiedziała, żebym poszedł pytać o pracę do recepcji( trzeba wyjść z Borka, skręcić w prawo, iść do końca i znowu skręcić w prawo. Co mi powiedziała pani w recepcji(ładna pani, niebieskooka)? Obecnie, nie ma zatrudnień w hipermarkecie o nazwie Carefure. Dziękuję bratu Filipowi za możliwość napisania u niego tego tekstu. Jutro mam wizytę u ortopedy(szpital przy ulicy Pilczyckiej) i u dentysty(Krakowska 26) i chce dalej pytać o pracę. DZiękuję.



Marcin

Marcin (16:47)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz