niedziela, 7 marca 2010

Czy mam dalej awarię komputera? tak. Wczoraj zrobiłem porządek w moim pokoju i to jest prawda. Postawiłem sobie mój plecak górski firmy Fiord Nansen, model Kashmir, 75 litrów w moim pokoju, bo dotychczas stał w szafie. Obecnie jestem w kafejce internetowej przy ulicy Igielnej 14. Potem chce iść robić zdjęcia w okolicach Ogrodu Zoologiocznego. W rynku, koło "Empiku" jest wystawa dotycząca Filharmonii Wrocławskiej. Niektóre zdjęcia na tej wystawie mi się podobają(orkiestra barokowa jest na zdjęciach). Można to zobaczyć. Myślę o pracy. Pytałem już w kilku miejscach, ale nie ma tam pracy. Chce iść w inne miejsca zapytać o pracę jutro(bo w sobote i niedzielę kadry są pozamykane, ale nie wszystkie). Źle napisałem ostatnio, że ortodonta w szpitalu przy ulicy Borowskiej może mnie przyjać 6.06.2010, bo może mnie przyjąć 16.06.2010(trzeba czekać trzy miesiące). Zarejestrowała mnie na ten termin doktor o imieniu Marta z pokoju 55(Poradnia chirurgii szczękowo - twarzowej w szpitalu przy ulicy Borowskiej). Dobrze, że Chirurgię Szczękową przenieśli z ulicy Chaubińskiego do Szpitala przy ulicy Borowskiej. Lepiej mieć operację na żuchwę w nowoczesnym szpitalu, niż w starych budynkach przy ulicy Chaubińskiego. Jest szansa, że sobie naprawię komputer. Muszę sobie kupić jakieś buty do chodzenia po górach i dżinsy. DZiękuję.



Marcin





Marcin (11:55)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz