wtorek, 1 marca 2011

Ludzie nie śpijcie

Napisali do mnie ze szpitala przy ulicy Borowskiej 213 we Wrocławiu. Przysłali mi fakturę na 60 złotych za Konsultację w Poradni Chirurgii Szczękowo – Twarzowej z dnia 23.06.2010. Wcześniej taką fakturę dostałem, to dostarczyłem im dokument ubezpieczeniowy, który wtedy używałem ( Rodzinną Legitymację Zdrowia). Przysłali mi następną fakturę z informacją, że NFZ zakwestionował mój dokument ubezpieczeniowy. To poszedłem i zapłaciłem 60 złotych w szpitalu ( faktura była wystawiona za konsultacje z dnia 21.06.2010, ale napisałem, że ja byłem na konsultacji dnia 23.06 a nie 21.06) . Dzisiaj dostałem następną fakturę tym razem wystawioną na 23.06.2010. Znowu mi każą płacić 60 złotych, mimo, że już zapłaciłem i ja nie wiem o co chodzi.

Ludzie nie śpijcie, bo życie wam ucieka. Róbcie ćwiczenia rozciągające.

Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz