wtorek, 1 marca 2011

STOWARZYSZENIE CHORYCH NA ZSSŻ

Napisała do mnie Małgorzata ze Świdnika koło Lublina, która choruje na problem ze stawem skroniowo-żuchwowym i chce założyć Stowarzyszenie osób, które chorują na tę chorobę.

Oto treść jej wiadomości :

"

Witaj Marcinie.
Parę razy czytałam o Twoim życiu i dlatego postanowiłam do Ciebie napisać. Nazywam się Małgorzata, mam 42 lata i mieszkam w Świdniku koło Lublina, jestem mamą 2 super chłopców ale niestety podobnie jak Ty mam problem ze stawem skroniowo-żuchwowym. Leczę się od maja 2009 r. u Prof. Marii Kleinrok w Lublinie.

Chciałabym za Twoim pośrednictwem, oczywiście jeśli tylko się zgodzisz, poprosić Cię o zamieszczenie na Twoim Blogu informacji o tym, że chcę założyć stowarzyszenie chorych z bólami twarzy i głowy związanymi z zaburzeniami w stawach skroniowo-żuchwowych.
Jak zauważyłam, że nie ma w Polsce takiego stowarzyszenia które mogłoby wspierać chorych. Tak na prawdę to NFZ nie zna nawet skali tego zjawiska, nie mówiąc już o tym że wszystko jest odpłatne. Ja pracuję i mogę się leczyć, ale tak na prawdę płacę składki zus i z nich nie mogę skorzystać na swoje leczenie.
Byłam w NFZ w Lublinie ale tam pani odpowiedziała mi że jedynie mogę pisać do Rzecznika Praw Pacjenta. Za namową Pani Prof. Kleinrok szukam więc osób, które tak jak ja są dotknięte tą chorobą i coś chcą zrobić.
Jeśli na swojej stronie umieściłbyś informację na ten temat będę wdzięczna. Podam mail do kontaktu ze mną: stowarzyszeniessz@o2.pl

Dobrze jeśli były by to osoby z woj lubelskiego, jak na początek założenia stowarzyszenia będą występowały częste kontakty , liczyć się trzeba z dojazdem do Lublina.
Jeśli będziesz zainteresowany tym tematem daj mi znać.

Pozdrawiam i z góry dziękuję.
Małgorzata "

Osoba ta prosi wszystkich chętnych do udziału w takim pomyśle o kontakt na adres poczty internetowej: stowarzyszeniessz@o2.pl.

Dziękuję





Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz