czwartek, 10 marca 2011

Moim zdaniem źle jest oszczędzać na zdrowiu.

Nie czuję się dobrze w szynie, którą mam. Jechałem dzisiaj rowerem do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w celu zarejestrowania się do Poradni Otolaryngologicznej ( bo miałem skierowanie). Mam termin na 24.03.2011 (czyli bliski termin). Źle mi się jechało i szło w tej szynie, którą mam teraz. W tej z Zakładu Zaburzeń Czynności Układu Stomatognatycznego czułem się lepiej i mogłem tak się czuć. W niedziele chce jechać do Bruggi, żeby skonsultować z tamtejszym lekarzem, moją wadę zgryzu. Chciałem też przy okazji zapytać o pracę w lokalnym Urzędzie Pracy. Ale źle się czuję w tej szynie i nie wiem jak to będzie. Naprawdę w tej szynie jest gorzej( tamta inaczej się układała). Nową szynę zrobią mi u nas dopiero za dwa tygodnie. Źle jest oszczędzać na zdrowiu. Zdrowie jest najważniejsze. Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz