poniedziałek, 16 listopada 2009

Co się dzieje?

16-22.11.2009 - Tydzień Filmu Niemieckiego w Kinie Helios. Myślę, żeby pójść na jakiś film. Może "Goodby Lenin", bo nie byłem na tym i to jest prawda.

Wczoraj uczestniczyłem we Mszy Świętej W DA Wawrzyny(Bujwida 49/51). Niektóre tezy z kazania prałata Stanisława Orzechowskiego: 1) O czym są dzisiejsze czytania? O końcu świata. 2) Koniec Świata będzie wiązał się z miłością Boga(ta teza podobała mi się szczególnie, bo wielu księży straszy, że na końcy świata będzie jakiś straszny sąd). 3) Już są pierwsze znaki dotyczące końca świata. 4) Papież Benedykt XVI dobrze patrzy na badania dotyczące początku wszechświata. 5) Na końcu świata człowiek będzie rozliczany z dobrych uczynków. 6) Źle jest współżyć przed ślubem. Analogia: Kapłan może odprawiać Mszę Świętą dopiero po wyświęceniu na kapłana, tak samo młodzi mogą współżyć dopiero po ślubie. 7) Dobrze jest opiekować się starszymi rodzicami. 8) Trochę o Teorii Wielkiego Wybuchu(Jak Kościół patrzy na Teorię Wielkiego Wybuchu?). Na początku Mszy jakaś dziewczyna zielonooka podeszła do mnie i powiedziała szeptem "cześć" i to jest prawda, bo coś takiego zapamiętałem. DZiękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz