niedziela, 29 listopada 2009

Dobry głos

Barbra Streisand urodziła się w roku 1942 ( tak podaje Wikipedia) w amerykańskim mieście o nazwie Nowy Jork(Brooklin). Co ja mogę o niej powiedzieć? Myślę, że to jest piosenkarka obdarzona niesamowitym głosem. Jej głos wyraża coś co rozumie serce mężczyzny. Czyli nie jest tak, że głos jej nie podoba się mężczynom, tylko się podoba głos Barbry Straisand mężczyznom i to jest prawda. Ja jestem mężczyną i jej głos mi się podoba. W ogóle ja myślę i to nie jest tylko moje zdanie, że głos kobiety jest bardzo ważny podczas uwodzenia mężczyny. Na mężczynę działa ładny głos kobiecy, przyjemny, dżwięczny... i to jest prawda.



Zamieszczam tekst piosenki pod tytułem "Woman in love":



Life is a moment in space
When the dreams are gone
It's a lonelier place
We kiss the morning godbye
But down inside you know we never know why
The road is narrow and long
When eyes meet eyes and the feeling is strong
I turn away from the wall
I stumbleand fall but I give you it all



I am woman in love
And I'll do anything
To get you into my world
And hold you with in
It's a night that I defend
Over and over again
What do I do?



With you eternally mine
In dreams there is
No mesure of time
We planned it attne start
That you and I
Would live in each other's hearts
We maybe oceans away
You feel my love

można posłuchać http://www.youtube.com/watch?v=BHqAllSQ_eM

piosenkę tą też wykonywała Edyta Górniak i to jest prawda http://www.youtube.com/watch?v=DLCAzH_2hDU

DZiękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz