piątek, 5 lutego 2010

dzień

Ja myślę, że warto jest zrozumieć, że każdy nowy dzień jest dla nas darem i każdy spotkany człowiek w życiu jest dla nas darem. I każda kobieta dla mężczyny jest darem. I każdy mężczyzna dla kobiety jest darem. Trzeba szanować się nawzajem. Myśleć o sobie nawzajem. I każdy błękit nieba i góry i morza i wszystko co nas spotyka jest darem. Dla nas. Dobrze jest być wdzięcznym za wszystko co nas spotyka. Trzeba uczyć się widzieć pozytywne strony wszystkiego. Trzeba uczyć się dostrzegać dobro w każdym. Źle jest tylko krytykować. Są tacy ludzie, co tylko krytykują i myślą, że wszyscy są przeciwko nim. CZy ja spotykam takich ludzi? tak. Naprawdę są ludzi, którzy tylko krytykują i boją się, bo myślą, że wszyscy są przeciwko nim. Znam takich. Nie będę mówił kto, bo jest ustawa o ochronie danych osobowych. Patrząc na takiego człowieka widzę, że on jest nieszczęśliwy. Źle mu się żyje. B0 nie potrafi się cieszyć. Nie dostrzega dobra wokoło. I warto zachować dziecko w sobie. Radość dziecka.Nie wstydzić się, że ktoś ma sto lat a cieszy jak dziecko. Jeśli tego nie zrobimy nie będziemy potrafili się cieszyć. Żeby czuć radość, trzeba nauczyć sie wdzięczności za wszystko. Ja tego nie wymyśliłem. Tak mówi wielu ludzi. Mądrych ludzi. Ja to tylko powtarzam. Bo to jest prawda. Wstałem dzisiaj o godzinie 7:00 i dziesiątek różańca i gimnastyka. Czy byłem w klinice ortodontycznej o nazwie Ortho Smile? tak(Jaracza 75 jeśli czegoś nie pomyliłem). Jaki kolor oczu miał dziewczyna, która mnie rejestrowała(proszę zwrócić uwagę, że jeśli ktoś w tekście podaje kolor oczu człowieka, z którym rozmawiał, to jest już informacja, że ten ktoś widzi, bo gdyby nie widział, to nie podawał by koloru oczu i naprawdę )? czarne. Kiedy mam wizytę u ortodonty? 18.02.2010. Godzina 12:30. Pytałem ile tam kosztuje pierwsza wizyta i mi dziewczyna czarnooka powiedziała, że pierwsza wizyta jest darmowa. Potem robiłem zdjęcia. Dobry budynek wydział Architektonicznego i dobry staw, który znajduje sie przed budynkiem. Staw zamarznięty a nie nie zamarznięty i chodzą po nim kaczki i łabędzie. Dobre zdjęcia tam mi wyszły i naprawdę. Poszedłem do Instytutu Filologii Polskie po wpis z przedmiotu Style Krytyczne, wpisu nie dostałem, bo mam nieobecności na zajęciach i mam przyjść w przyszłym tygodniu i się okaża, czy mam pisać kolokwium absencyjne, czy nie. Jak to się nazywa(spodobała mi się ta nazwa "Kolokwium absencyjne). Jeśli dobrze pamiętam. Popsuł mi się Interenet i musiałem zadzwonić na numer 0 800 102 102 i przyjechało dwóch panów(bardzo szybko przyjechali. SZybko zareagowali) i powiedzieli, że modem się zepsół i że wtyczka była źle podłączona i kazali kupić nowy modem. Jak pojechali Internet się naprawił. I ja nie wiem. Dziękuję.



Marcin

Marcin (20:37)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz