wtorek, 23 lutego 2010

Czy miałem wczoraj awarię komputera? Tak, nie uruchamiał mi się system operacyjny Windows XP, tylko pojawiał się czarny ekran, z informacją że brak na dysku pliku config.sys, albo plik jest uszkodzony. Wcześniej komputer mi wolno działał i były komunikaty o wirusach(trojan horse). Ile zapłaciłem za naprawę? 80zł(w serwisie w domu handlowym Astra na pierwszm piętrze. Niebieskooki mężczyna, wysoki. Przyjmował ode mnie komputer i wydawał. Wczoraj, gdy mu oddawałem komputer kazał mi się z rewersem zgłosić się po odbiór. Powiedział: "przede wszytskim z tym rewersem, proszę się zgłosić po odbiór" . Czy komputer działa? tak, ale dziwnie wolno i na początku mam inny ekran początkowy niż dawniej(nie wiem o czym to świadczy, chodzi o ten pierwszy ekran, który się pojawia po włączeniu komputera - nie wiem). Dzisiaj ten sam pan w serwisie powiedział mi, że w komputerze został naprawiony sytem operacyjny i że wszystkie dane zostały zachowne na dysku. Dzwonił do mnie do domu, ale nikogo nie było i nagrał się na sekretarkę. Co on mi mówił? Wczoraj pytali się, czy są jakieś ważne dane na dysku i powiedziałem, że moje teksty są na dysku i żeby ich nie kasowali.

Czy zaliczyłem dzisiaj przedmiot o nazwie Kultura Współczesna? tak. Ocena cztery i pół. Co to jest surrealizm? Jakie miałem pytanie? Kto pisał manifesty surrealistyczne? Adrea Breton(poeta). Czy był wpływ psychoanalizy Zygmunta Freuda na Surrealizm? tak. Łączenie elementów zaczerpniętych z poetyki snu z elementami rzeczywistymi. Elementy poetyki snu, fantazji są dominujące. Chęć dotarcia do treści nieświadomych. Docieranie poprzez sztukę do treści nieświadomych. Co to jest surrealizm. Salvadore Dali. Kto jest przedstawicielem surrealizm w malarstwie?. Jaką dostałem ocenę z przedmiotu Kultura Współczesna?Wczoraj zarejestrowałem się do ortodonty przy ulicy Szwedzkiej 1c. Na kiedy jestem zarajestrowany do ortodonty przy ulicy Szwedzkiej 1c(dr Gruca)? 4.03.2010(mam mieć ze sobą zdjęcie cefalograficzne szczęki). Niebieskooka kobieta(starsza) w rejestracji. Zdjęcie takie można według niej zrobić przy placu Solidarności. Pytała, czy po raz pierwszy idę do ortodonty i powiedziałem, że tak, ale potem sobie przypomniałem, że ostatnio byłem już przy ulicy Jaracza 77c(co mi powiedzieli, że potrzebne jest leczenie chirurgiczne + ortodontyczne za 15000-20000zł. Niedorozwój żuchwy, plut tyłożuchwowie). Ile kosztuje pierwsze wizyta u ortodonty przy ulicy Swedzkiej 1c? 60zł. Chce iść do innego ortodonty, żeby zobaczyć co powie inny ortodonta. Wczoraj pytałem, się mojego lekarza pierwszego kontaktu, czy możliwe jest, żeby dwudziestosiedmioletni pacjent leczył się ortodontycznie na Narodowy Fundusz Zdrowia (bo mnie nie stać na leczenie operacyjne za 20000zł a nędznie się czuję i potrzebuję leczenia ortodontycznego)i on powiedział, że nie wie, że mam się pytać stomatodologa. Co mi powiedział wczoraj mój lekarz pierwszego kontaku w przychodni przy ulicy Pilczckiej. W czwartek o godzinie 14:30 mam kontynuacje leczenia stomatologicznego na akademii medycznej i to jest prawda(Krakowska26). Nie mam pięniedzy. Wczoraj w autobusie linii 136 widziałem ładną dziewczynę(uczyła się z kartki i siedział przez chwile koło mnie) i to jest prawda. Jutro chce iść szukać pracy. W Piątek mi się zaczynają zajęcia. Surrealizm i Surrealizm.

DZiekuję.



Marcin



Marcin (19:32)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz