poniedziałek, 8 lutego 2010

O której godzinie dzisiaj wstałem? 7:00, dziesiątek różańca, gimnastyka. CZy pojechałem dzisiaj do szpitala przy ulicy Borowskiej zarejestrować się do Ortopedy(bo czuje ból w kręgosłupie szyjnym? tak i sztywność. Czy zarejestrowałem się do Ortopedy w szpitalu przy ulicy Borowskiej? nie. Dlaczego się nie zarejestrowałem do ortopedy w szpitalu przy ulicy Borowskiej? Bo najbliższy możliwy termin do rejestracji do ortopedy na Narodowy Fundusz Zdrowia to czerwiec(niebieskooka pani w rejestracji). Co sobie pomyślałem? Trzeba iść na studia medyczna i zostać lekarzem, bo brakuje lekarzy, jeśli są takie gigantyczne kolejki do ortopedy. CZy szukam pracy? tak. Co zrobiłem żeby znaleźć pracę? Wysłałem maila do domu Handlowego( czy ja nie wiem jak to nazwać) o nazwie Magnolia, czy nie mają jakiejś pracy dla studenta, takiej żeby połączyć ze studiami. Wysłałem maila do Wrocławskiej Wytwórni Filmów Fabularnych i do Instytutu Jerzego Grotowskiego i do Galerii Sztuki Współczesnej o nazwie Wro - Art. Co zamieściłem w mailu? Próbki moich tekstów i swoje CV. I naprawdę to zrobiłem i linki do moich stron internetowych. Jeśli nie będzie odpowiedzi będę wysyłał maile do innych instytucji, aż do skutku. Jeśli maila nie dadzą rezultatu, chce chodzić i pytać. Pomyslałem, że muszę mieć pracę, bo mam złą sytuację finansową, mam chory staw skroniowo - żuchwowy, muszę sobie wyprostować wadę zgryzu a nie mam pieniędzy. Muszę sobie buty kupić i wiele innych potrzebnych rzecz(kurtkę, spodnie inne rzeczy). Muszę szukać pracy. Dziękuję.



Marcin

Marcin (17:26)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz