środa, 3 lutego 2010

Zaliczyłem

Czy zaliczyłem egzamin o nazwie "W Poszukiwaniu Istoty Religii"? tak. Jaką dostałem ocenę? bdb i to jest prawda. CZy dużo uczyłem się do tego egzaminu czy mało, to dużo i zaliczyłem. Nie muszę iść na poprawkę i to jest dobre. Czy dzisiaj myślałem o tym jak napiszę tekst na zaliczenie konwersatorium translatologicznego? tak. Muszę porównać tłuamczenia "Iliady". Szukałem inforamcji o tłumaczach. Nie pamiętam kiedy urodzili się Franciszek Ksawery Dmochowski i Ignacy Wieniewski. Wieniewski to tłumacz żyjący w wieku XX. Franciszek Ksawery Dmochowski był ojcem znanego z historii Franciszka Salezego Dmochowskiego, uczestniczył w Kuźnicy Kołłątajowskiej, był sekretarzem Hugo Kołłątaja. Piszę porównanie jedenastej księgi "Iliady". Wersety od trzynastego do trzydziestego. Wczoraj zarejestrowałem się do Ortopedy. Kiedy mam wizytę? 11.03.2010 o godzinie 8:30. Jak długo czeka się na wizytę do ortopedy z Narodowego Funduszu Zdrowia? Mam takie uczucie w kręgosłupie szyjnym jakby mi coś tam tkwiło, coś tam mnie kuje i przeszkadza(jak idę i jak stoję prosto). Gdy prostuję głowę to mi strzela w kręgosłupie szyjnym i to jest prawda. Zrobiłem zdjęcia rendgenowski i mi wyszła lekka skolioza, zwapnienie jakiegoś kręgu w kręgosłupie szyjnym i coś tam Kimmerlego. Bóle pleców mogą być od problemów ze stawem skroniowo - żuchwowym, ale nie muszą. Pomyślałem, że dobrze jest leczyć wady u dzieci, bo u dzieci leczenie jest proste a u dorosłych się komplikuje. Ja jako małe dziecko miałem wadę zgryzu od zbyt długiego ssania smoczka i nikt mi nie wyprostował tej wady zgryzu. Teraz, w wieku dwudziestu siedmiu lat mam rozwalony staw skroniowo - żuchwowy, źle słyszę ( swoją mowę słyszę głośno, chociaż mówię cicho), boli mnie szczęka, nie mogę dużo mówić, bo mnie szczęka boli i jest bida. Taką wadę zgryzu likwiduje się u małych dzieci przy pomocy aparatu nie stałego, tylko nie wiem jak to się nazywa(takiej wkładki, którą się nosi przez jakiś czas). Teraz ciężko u mnie wyprostować tą wade zgryzu, bo mam rozwalony staw skroniowo - żuchwowy a nie można stosować aparatu stałego do prostowania zębów, jak jest rozwalony staw skroniowo- żuchowy, bo się staw gorzej rozwali. TRzeba leczyć wady u małych dzieci, jeśli się ma dzieci. To jest bardzo ważne, nie można takich chorób lekceważyć. U mnie nikt nie wyprostował wady zgryzu i teraz się nędznie czuję, kręci mi się w głowie i nie mogę dużo mówić i nie wiem co. Czasami mam takie uczucie jakbym nie panował na powiekami i naprawdę mam. Mam szumy uszne. I Bida. Musze szukać pracy, bo nie mam pieniędzy i się nędznie czuje, chce skończyć studia i nie wiem. Mnie przez cztery lata leczono laryngologicznie i robiono mi tympanometrie i audiogramy i wszystko wychodziło nie złe, tylko dobre (wyniki audiogramów i tympanometrii). A nikt nie pomyślał, że to od stawu skriowo - żuchwowego jest. Udało mi się nazbierać 150 zł(dała mi mama) I chce iść na pierwszą wizytę do ortodonty i naprawdę chcę. Szukam dobrego ortodonty we Wrocławiu. Jak ktoś coś wie, to niech mówi.

Jaka piosenka mi się podoba? http://www.youtube.com/watch?v=afSA1KabqBA. Czy w tej piosenkce jest zjawisko synkopy? tak(przeniesienie akcentu z mocnej części taktu na słabą)

"Kiedy jesteś taka bliska, świata nie ma, czasu nie ma, mnie nie ma"

Dziękuję.



Marcin

Marcin (21:51)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz