wtorek, 16 lutego 2010

No to, no to

Czy dzisja zrobiłem sobie zdjęcie lewej dolnej szóstki w Katedrze Protetyki przy ulicy Krakowskiej 26? tak. O co zapytała mnie ciemnooka kobieta, która robiła zdjęcie. Jaki mam numer karty pacjenta na Stomatologii Zachowawczej. Jak długo noszę szynę? Czy mi szyna pomogła? I powiedziałem, że trochę lepiej słyszę odkąd noszę szynę, ale ból i uczucie szczękościsku pozostało. Czy jadac autobusem linii "C" bez ważnego biletu( akurat dzisiaj mi się skończył) zostałem złapany i muszę zapłacić w ciągu siedmiu dni mandat wysokości stu złotych? tak( kontrolerka Zuzanna). Czy byłem dzisiaj w gabinecie logopedycznym przy ulicy Czernieckiego 60/5(bonalingua. Jak to się nazywa?)? tak. Dostałem ćwiczenia do dokładnego wymawiania samogłosek i inne do ćwiczenia otwarcia krtaniowego. Jakie ćwiczenia dostałem? (mam ćwiczyć codziennie przez piętnaście minut).Jak mówię to nie otwieram szeroko buzi, tylko lekko uchylam. Pani logopeda potrzebuj wiedzieć, co myślą o moim problemie lekarze. Dowiedziałem się, że przy ulicy Krakowskiej 26 też przyjmuje logopeda. Czy ja siebie w ogóle słyszę, jak mówię?. Nie wiem skąd wiedziała, że ja jestem na polonistyce, bo nie mówiłem tego. Mam zwolnić tempo mowy. Ile zapłaciłem? 30 złotych. CZy byłem dzisiaj u logopedy? tak. Niebieskooka pani Magdalena. I to jest prawda. W nocy bolał mnie ząb. Chyba będe musiał iść zrobić tego zęba a nie czekać, aż dadzą mi znać z Instytut Stomatologi Zachowawczej, że mogę przyjść na zajęcia, żeby mi student Filip zrobił tego zęba. I co?I nic. Kobiety. Kobiety. Kobiety. Co ja mam w głowie? Dwudzistosiedmioletni meżczyna, podobnie ja młodszy, nie myśli rzadko o kobietach, tylko często. Nie wiem, może są tacy co nie myślą, ale ja myślę i ja nic na to nie poradzę, że myślę o kobietach. Dlaczego ja lubię kobiety? Bo kobiety średnio są bardziej pomocne i opiekuńcze niż mężczyźni. Chcą rozumieć i myślą o drugim człowieku. Ale znam takie kobiety co nie myślą i znam mężczyn co myślą i drugim człowieku. Kobieta ma cechy przydatne do bycia matką. Dziękuję.



Marcin

Marcin (18:31)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz