wtorek, 9 lutego 2010

Dzisiaj

Nędznie się czuję z tą szczęką i naprawdę się nędznie czuje. Wysłałem maile z zapytaniem do różnych isntytucji, czy nie mają pracy, takiej, żeby połączyć ze studiami. Wstałem koło siódmej. Byłem biegać. Od czasu jak noszę tą szynę wydaje mi się, że lepiej słyszę i to jest dobre, bo kiedyś miałem straszne stereo w głowie a teraz jest lepiej. Byłem dzisiaj po wpis z przedmiotu o nazwie Style Krytyczne i się dowiedziałem, że muszę pisać kolokwium absencyjne z dwóch lektur z tego przedmotu. Żeby to zaliczyć muszę przeczytać dwie książki i napisać kolokwium dotyczące treści tych książek i to jest prawda . W autobusie linii "C" spotkałem Michała(niebieskookiego), którego kiedyś znałem. Student prawa i naprawdę Student Prawa. Zaliczyłem przedmiot o nazwie Konwersatorium Translatologiczne. Czy doktor Adama od razu sprawdził mi tekst na zaliczenie Konwersatorium Translatologicznego? tak, nie kazał mi przychodzić w innym terminie, tylko od razu mi sprawdził( i to było dla mnie dobre) i dostałem ocenę dobrą i to jest prawda. Zaliczyłem kolejny przedmiot. Muszę zaliczyć Style Krytyczne i będe miał koniec sesji. Dowiedziałem się, że w "Iliadzie" w tłumaczeniu Dmochowskiego jest wiersz sylabiczny, a nie sylabotoniczny. Źle napisałem, że w "Iliadzie" w tłumaczeniu Dmochowskiego jest wiersz sylabotoniczny( taka sama ilość zestrojów akcentowych i zgłosek w każdym wersie). Doktor Adam mi powiedział, że jest to wiersz sylabiczny( taka sama ilość zgłosek w każdym wersie). Przysłali mi maila z firmy OrthoSmile(klinika Ortodontyczna przy ulicy Jaracza 77c), że jak będę szedł do nich na wizytę, to mam zabrać dokumentację leczenia(jeśli mam) i że moje zwyrodnienie stawu jest prawdobodonie związane z wadą zgryzu. Ale, że muszą mnie zbadać. Co oni mi napisali? Wczoraj byłem na wieczornej modlitwie w DA Wawrzyny. Trzymałem za rękę jakąś dziewczynę, która znała moje imię i naprawdę znała. Ja myślę, że to jest dobra rzecz trzymać dziewczynę za ręke i naprawdę tak myślę. Jakby na to nie patrzeć nie jest to jakieś nieprzyjemne, czy tez nędzne i złe uczucie , tylko odwrotnie przyjemne.

DZiękuję .



Marcin

Marcin (20:50)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz