niedziela, 28 lutego 2010

Dzisiaj rozkręciłem komputer i naprawdę rozręciłem. Okazało się, że kabel od CD-roma wchodził mi wirnik(ten od chłodzenia) i mi się grzał komputer i wyłączał mi się automatycznie bo było zagrożenie przegrzania się komputera, ale to nie jest jedyna przyczyna moich problemów z komputerem. Czy u mnie występuje problem taki, że gdy włączam kompute, to nie od razu mi się uruchamia, tylko muszę kilka razy włączać, żeby zadziałał? tak i po jakimś czasie modem przestaje mi działać. Co się dzieje z moim komputerem. Teraz jakoś dziwnie długo działa mój modem(po rozkręceniu i wyciągnięciu kabla od cd - roma z wirnika chłodzącego). Dałem do serwisu, to mi nie naprawili i wzięli 80 zł za naprawę. Obecnie szukam pracy. Wczoraj pytałem się w Zakładzie Narodowym imiemia Ossolińskich we Wrocławiu, ale niebieskooki mężczyzna w recepcji na moje pytanie" gdzie ja znajdę kadry?". Powiedział: "W poniedziałek i nie w tym budynku"? i naprawdę tak powiedział pan pracujący w recepcji w Zakładzie Narodowym Imienia Ossolińskich we Wrocławiu. Jutro chce dalej szukać pracy. Bo potrzebuje pięniędzy na leczenie ortodotyczne. Dzisiaj byłem biegać. Jest dobra pogoda. Mam katar. Czytałem Jacka Hugo- Badera "Białą gorączkę" i naprawdę czytałem. Fragment o kobiecie z Rosji chorej na chorobę o nazwie AIDS, która pracuje jako fryzjerka i oprócz tego 0rgaznizuje spotkania dla nosicieli wirusa. Nie wiem, dlaczego mój modem tak długo działa(zdążyłem napisać ten tekst). Wcześniej ledwo mi się udawało sprawdzić pocztę. Sprawdzam dysk jakimś darmowy programem antywirusowym (Avira Antyvir. Jak to się nazywa?). Dziękuję.



Marcin





Marcin (18:00)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz