piątek, 19 lutego 2010

wiersz

Dawno temu napisałem taki wiersz. Jaki ja byłem kiedyś?



Chciałbym zatańczyć



Nikt nigdy się nie pytał o moje marzenia
Chciałbym zatańczyć
Z nią
Tak naprawdę usłyszeć
Jej oddech
I jej dłonie trzymać
I tulić ją
I czuć jak w tańcu bije serce jej
i wiedzieć, że ona jest tak blisko
chciałbym tak naprawdę
zatańczyć z nią



Marcin (21:16)







No




Co ja robię? Myślę skąd wziąć pieniądze na leczenie ortodontyczne. Nie wiem, czy nie próbować szukać jakiejś pracy zagranicznej, bo mam w tym semestrze tylko jedne zajęcia i może sobie poszukam jakiejś pracy zagranicznej. Bo zdrowie jest ważne a nie nie ważne i naprawdę zdrowie jest ważne. Teraz się nędznie czuje, a może jak sobie wyprostuje tą wadę zgryzu, to będę się lepiej czuł i będę mógł robić różne rzeczy, których teraz nie mogę robić. Może sobie w tym semestrze wezmę jakąś pracę zagraniczną. Tylko nie wiem, gdzie jest dobrze takiej pracy szukać. Dla mnie 15000-20000 zł za leczenie ortodontyczne, to jest kwota nie mała, tylko duża i naprawdę. Nie poszedłem dzisiaj do dentysty na godzinę 14:00, bo chodziłem po mieście i szukałem gabinetów ortodontycznych i nie zdążyłem wrócić na osiedle. Nie znalazłem gabinetu przy ulicy Jordanowskiej 26 o nazwie Clinident, tylko była tam jakaś praktyka stomatologiczna i naprawdę była już nie pamiętam nazwiska lekarza, bo było napisane na tabliczce. Zauważyłem, że dużo w mieście jest gabinetów stomatologicznych i naprawdę. Pytałem się ile kosztuje pierwsza wizyta u ortodonty dla dorosłego w gabinecie na krzykach i mi kobieta(chyba ciemny kolor oczu i blondynka), w rejestracji powiedziała, że 100zł i naprawdę tak powiedziała.

Gdzie można znalaźć dobrze płatną pracę, żeby zarobić w krótkim czasie 15000-20000zł(może w innych gabinetach ortodontycznych, to leczenie bedzie tańsze)? Nie wiem. Muszę jeszcze pisać pracę magisterską i nadrobić zaległości na studiach i nie wiem. Jak ktoś wie gdzie można znaleźc dobrze płatną pracę(może być za granicą, czyli nie w Polsce, tylko w obcym kraju, dla osoby, która ma chory staw skroniowo- żuchwowy i nie może za dużo mówić, to niech mówi. Może być jakaś fizyczna praca), to niech mówi.

Dziękuję.



Marcin

Marcin (16:03)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz