środa, 10 lutego 2010

wiersz

Prawda



Co jest ważne?
Pamiętam dziewczynę
Która na moje
(Ona mi się podobała)
Pytanie
Co jest dla niej ważne
Powiedziała
PRAWDA
Pamiętam ją
(to było na wigilii w DA)



Nie wiem
Bo dawno się nikogo o to nie pytałem
Nie wiem jak jest teraz z ludźmi
Co jest dla nich ważne?



Ja myślę, że jeśli nie ma prawdy
To wszystko jest złe
Dlatego prawda jest ważna


Tu nie chodzi o samą prawdę
Tylko o wymiar praktyczny
Jeśli jest prawda ważna to jest dobrze
Dzieje się dobrze
Jeśli prawda nie jest ważna dla ludzi
To dzieje się źle



Nie ma radości bez prawdy
Żeby była radość musi być prawda
Nie ma dobrych relacji bez prawdy
Brak prawdy rodzi strach



Tylko Ci u których jest prawda
Potrafią być odważni



Nie wiem może ktoś ma inne zdanie
To niech powie
Bo ja się mogę mylić
Bo już dawno nie miałem relacji
I człowiek z czasem zapomina

Marcin (21:46)







no




Wstałem dzisiaj około szóstej. Byłem biegać. Jak wracałem z biegania jakiś chłopak niebieskooki, mnie zapytał jak dotrzeć na Kuźniki. Był w tych okolicach pierwszy raz. Jak mu tłumaczyłem, to mnie szczeka bolała, ale twardo tłumaczyłem, bo mógłbym jakoś miękko, czy nie wiem jak. Pojechałem do biblioteki w Instytucie Filologii Polskiej zamówić sobie książkę pod tytułem "Wyobraźnia poetycka" autorstwa Bachelarda, bo muszę przeczytać fragmenty tej książki i jeszcze jednej na zaliczenie przedmiotu o nazwie Style Krytyczne. Udało mi się zmówić książkę a nie mi się nie udało. I to jest prawda. Nie wiem, gdzie można dostać książkę pod tytułem "Anioły Historii", bo tą też muszę przeczytać. Ta sama kobieta sprzedająca obiady w barze o nazwie Miś. Na kasie i na kasie i na kasie. Ta sama kobieta. Po długiej przerwie byłem na obiedzie w barze o nazwie Miś(zupa grzybowa z makaronem i naleśniki z cukrem i ze śmietaną. Ta sama kobieta wydająca dania. Tam jest taka młoda o imieniu Madzia, ale tej nie było. Trzy złote osiemdziesiąt dwa grosze. Ile to kosztowało?). Pamiętam mężczynę, który siedział ze mną przy stoliku i gdy skończył jeść powiedział dziękuję i poszedł. Podobają mi się buty trekingowe firmy Salomon za 329 złotych(górskie) i to jest prawda. Mają dobrą podeszwę. Trochę są za niskie. Nie wiem, jak będą się sprawdzały w górach. Gdzie te buty można kupić? W sklepie o nazwie Skalnik koło ulicy Gabrieli Zapolskiej. Przymierzałem, mają numer 46(bo to jest mój numer buta) i dobrze się w nich chodzi. Koło Teatru Polskiego i Urzędu Wojewódzkiego chyba, bo tam jest jakiś urząd. Sklep Skanik znajduje się w nasypie kolejowym, czy nie wiem jak to nazwać, przed dworcem kolejowym o nazwie Dworzec Główny, czyli tak naprawdę przed Dworcem Głównym. Wysyłam maile, do różnych instytucji, czy nie mają pracy dla studenta. Nikt nie dopowiedział. Na uczelni będe miał zajęcia we wtorek, czwartek i piątek, pozostałe dni są wolne i mogę pracować. Muszę pisać pracę magisterską(dokończenie i naprawdę dokończenie, bo już piećdziesiąt pieć stron mam napisane, ale mój promotor mówił, że to nie wystarczy) i zaliczyć zaległa przedmioty z poprzednich lat, bo mi się przez ten staw zrobiły zaległości(pięć przedmiotów). Nie lubię robić dziesięciu tysięcy rzeczy naraz, lepiej jest się skupić na jednej rzeczy( kończenie studiów) a potem praca. Kiedyś studiowałem dwa kierunki i się przekonałem, że z takiego studiowania dwóch kierunków nie ma przyjemności(za dużo zajęć, człowiek jest nie wypoczęty, tylko zmęczony. U mnie jeszcze były problemy zdrowotne, to już w ogóle nie dawałem rady). Człowiek oprócz studiów potrzebuje kontaktu z ludźmi, spotkania się z jakąś kobietą(jeśli ma, bo ja nie mam i szukam troszeczkę, ale tak odrobinkę szukam a nie jakoś masowo) Ale potrzebuję pieniędzy i dlatego myśle, ciągle o tej pracy, czy by się dało coć połączyć ze studiami. Jedna pani Logopeda przysłała mi maila, który był odpowiedzią na mojego dawnego maila do niej wysłanego. Napisała, że logopeda może pomóc, jak ktoś ma chory staw skroniowo- żuchwowy. I żebym się z nią skontaktował, jeśli jestem nadal zainteresowany. I to jest prawda.

DZiękuję



Marcin

Marcin (20:27)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz