poniedziałek, 1 lutego 2010

Przed egzaminem

To są słowa piosenki i naprawdę są to słowa piosenki, której autorem jest Jacek Cygan(fragment słów a nie cała piosenka). Wykonywał ją Ryszard Rynkowski(dobry głos) i naprawdę wykonywał. Ktoś inny ją jeszcze wykonywał( nie Rynkowski). Jakaś kobieta.



"Widziałem wiatr o siwych włosach
Roznosił spokój wśród pól,
W ciepłe babie lato kości grzał.
A innym razem lasy kosił,
Spadał ostrzem z gór.
Młody był, Bogiem był i gnał
Wolny tak.
[...]



Widziałem dni w Muzeach sennych
O wnętrzach zimnych jak mrok.
Starsi ludzie w rogach wielkich sal.
Księgi pięknych myśli pełne
Pokrył gruby kurz.
Herbaty smak, kapci miękkich szum.
Spokój serc"
[...]



Słowa: Jacek Cygan



Czy jutro o godzinie 15:10 piszę drugi egzamin, czy nie? to tak. W poszukiwaniu Istoty Religi. Jak to się nazywa? Muszę jeszcze nauczyć się trzynastu zagadnień do egzaminu i to jest prawda. Teraz mam przerwę w nauce, to piszę bloga. Za siedem minut mam obiad i naprawdę mam. I Obiad. Kto krytykowałem religię? Max Webber (Enzauberung), La Metrie, Epikur, Demokryt z Efezu, Lukrecjusz, Nie pamiętam, muszę sobie przypomnieć.

Dziękuję



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz