środa, 17 lutego 2010

O której godzinie dzisiaj wstałem? siódma i dziesiątek różańca i gimnastyka. Czy byłem dzisiaj zapłacić karę za brak biletu w autobusie linii "c"? tak(102 zł 80 groszy). Czy zarejestrowałem się do dentysty, bo w nocy mnie bolała lewa dolna szóstka? tak. Mam wizytę 19.02.2010 o godzinie 14:00. Czy zrejestrowałem się w instytucji wyszukującej pracę? tak. Przy ulicy Ruskiej Workservice. Jak coś znajdą oddzwonią. Czy interesują mnie prace magazynowe? (powiedziałem, że mogą być magazynowe) O co mnie pytała Izabela, jeśli dobrze pamiętam imię(dziewczyna, która rozmawia z osobami szukającymi pracę). Jak powiedziałem o stawie skroniowo - żuchwowym, że potrzebuje takiej pracy, żeby za dużo nie mówić, bo mnie szczęka boli, to zapytała, czy jestem osobą niepełnosprawną i naprawdę o to zapytała. Powiedziałem, że nie jestem, może źle powiedziałem nie wiem. Muszę poczytać jaka jest definicja osoby niepełnosprawnej. Co się dzisiaj działo? Wieczorem chce iść do DA Wawrzyny na Mszę Święta na godzinę 19:00. Jutro mam wizytę u Ortodonty(12:30). Wydrukowałem sobie w budynku c-5 Politechniki Wrocławskiej trzy kartki z informacją dla firmy szukającej pracę( moje dane, zinteresowania, doświadczenie zawodowe, jakiej pracy szukam). DZiękuję,



Marcin

Marcin (16:19)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz