poniedziałek, 20 grudnia 2010

Jestem zarejestrowny w Powiatowym Urzędzie Pracy

Byłem dzisiaj w pokoju o numerze 805 w Powiatowym Urzędzie Pracy. Pojechałem tam rowerem. Najpierw poszedłem do toalety. Chwilę posiedziałem na ławce w holu. Pamiętam mężczyznę, który pytał: kto jest ostatni? Ja byłem ostatni. Powiedziałem, że jestem ostatni a on powiedział: Pan jest ostatni. Ludzie krótko przebywali w pokoju 805. Wchodzili i wychodzili. Wszedłem do środka. Zobaczyłem jedną Panię i powiedziałem "dzień dobry". Druga mi odpowiedziała. Chwilę postałem przy tej pierwszej i podszedłem do drugiej (brązowooka chyba brunetka). Powiedziałem, że miałem się dzisiaj zgłosić do tego pokoju. Ona kazała mi dać dowód osobisty i podpisać z datą decyzję w mojej sprawie. Dała mi kopię decyzji Powiatowego Urzędu Parcy. Jako, że jestem studentem studiów dziennych, stacjonarnych, nie dostałem statusu osoby bezrobotnej. Zarejestrowano mnie, jako osobę poszukującą pracy ( bez prawa do zasiłku i ubezpieczenia zdrowotnego). Mam termin następnej wizyty w pokoju 805 na 15 marca 2011. Byłem w Instytucie Filologii Polskiej. W dziekanacie nie było Pani zajmującej się kierunkiem Filologia Polska . Była ta druga Pani. Mówiła, że nie wiem, kiedy wróci Pani Ola. Wypisała mi zaświadczenie odpowiadające na pytanie: W jakich latach studiowałem na Filologii Polskiej. Oba zaświadczenia ( Z Politechniki i Uniwersytetu) muszę dostarczyć do ZUSU . Zarejestrowałem się do lekarza pierwszego kontaktu ( jutro na 17:30. Mam przyjść do rejestracji i pokazać legitymację ubezpieczeniową) w celu poproszenia o skierowanie do neurologa. Podoba mi się w urzędach, że są automaty do drukowania biletów. Nie trzeba stać w kolejce. Można siedzieć i czekać na wywołanie do okienka. Ciekawe skąd wzięli pomysł na automaty do drukowania biletów z numerkami w urzędach? Jako pierwsze wprowadziły to rozwiązanie chyba banki (chyba).

Myślę, że człowiek, który wymyślił Wikipedię miał dobry pomysł ( Jimy Donal Wales).

Mężczyzna lubi budować. Ma zmysł techniczny. Dzisiaj jechałem rowerem i wiał silny wiatr. Przez chwilę wiał mi w plecy i rower sam jechał. Od razu pomyślałem o rowerze z napędem na żagiel (widziałem takie wózki trójkołowe z napędem na żagiel). Pamiętam, że czytałem kiedyś o bezdomnych z Warszawy (chyba), którzy budowali jacht i chcieli tym jachtem odbyć podróż dookoła świata. Ja myślę, że to jest dobry pomysł, żeby bezdomni coś budowali. Na przykład pojazd z napędem na żagiel, albo inny pojazd. Dostałem informację z wrocławskiego Biura Literackiego odnośnie publikacji tego bloga. Nie chcą go publikować. Mówią, że mają rozbudowany plan wydawniczy na najbliższe dwa lata.



Is it possible to arange a medical consultation concerning a severe malocculusionin your hospital? What would be the soonest possible date I could make an appointment for the consultation? What is the cost of getting such a consultation? What is the cost of Bilateral Saggital Split Osteotomy in your hospital? What is the cost of receiving such treatment in Belgium?

My name is Marcin Kozak. I am 27 years old. I study Polish philology and I am in my fifth year at the University of Wrocław. I have a severe malocculusion - Severe Class II Dentofacial deformity, which requires complex both ortodontic and surgical treatment. There is about one centemetre horizontal distance between the incisors. The malocculusion have resulted in temporomandibular dysfunction.

I was on a medical consultation at the local hospital in the Clinic of Maxillofacial Surgery. A jaw-facial surgeon and an ortodontics, who are directly involved in the Bilateral Saggital Split Osteotomy, recommended a compensating orthodontic treatment, even though my malocculusion requires complex both ortodontic and surgical treatment. They said that complex ortodontic and surgical treatment would be too troublesome for me. My aim is to get the improvement of facial features offered by the complex both ortodontic and surgical treatment. I believe that the orthodontic compensation treatment, as opposed to the complex both ortodontic and surgical treatment, does not deal with the causes of the disease, which is wrong positioning of the mandible in relation to the jaw. Therefore, in this type of treatment, a risk of recurrence is quite high. I am writing because I would like to know the opinion of other doctors.

I will be looking forward to receiving your reply.

Thank you,


Autor tłumaczenia to Ewa



Dziękuję



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz