wtorek, 28 grudnia 2010

Terminy do neurologa są na kwiecień 2011

Byłem rowerem w szpitalu przy ulicy Borowskiej. Pytałem Pani w Rejestracji do Przychodni przyszpitalnej: Jak długo u nich czeka się na konsultację neurologiczną? ( Potrzebuję iść do neurologa). Powiedziała, że najbliższe wolne terminy są na kwiecień 2011. Pomyślałem: Dlaczego u nas tak jest, że kilka miesięcy trzeba czekać na wizytę do lekarza specjalisty? Dlaczego tak jest? Przecież dużo ludzi potrzebuje szybkiej konsultacji u neurologa. Rozumiem, że to jest główny szpital we Wrocławiu. Może mają tam dobrych specjalistów i dlatego są tak długie kolejki. Moim zdaniem to nie jest dobrze jeśli na wizytę do neurologa trzeba czekać cztery miesiące. Przecież człowiek może w tym czasie dwa razy umrzeć i pięć razy narodzić się nowo. Niech mi ktoś odpowie na pytanie: Dlaczego w Polsce tak długo się czeka do lekarza specjalisty? Bo ja mam skomplikowaną wadę zgryzu o charakterze szkieletowym( tyłożuchwie) i problem ze stawem skroniowo –żuchwowym i napięte mięśnie na szyi i karku i szumy uszne i cały zestaw objawów i nie wiem co się dzieje. Czy w innych krajach Unii Europejskiej też tak długo się czeka? Jest zbyt mało lekarzy u nas? Powyjeżdżali za granicę? Za mało u nas zarabiają? Nie wiem o co tu chodzi? Czy nikomu nie zależy na poprawie tej sytuacji?

Chciałem odebrać zamówione książki.

Biblioteka Akademii Medycznej była zamknięta.

Przyszedł brat i mówił, że był u lekarza i lekarz u niego stwierdził infekcję bakteryjną ( brat jest przeziębiony: kaszel, gorączka). Dostał brat antybiotyk o nazwie Doksycyklina. Brat ma problem, bo nikt za niego nie płaci ubezpieczenia zdrowotnego: brat skończył studia, uczelnia nie może za niego płacić, nie ma rodzinnej legitymacji ubezpieczeniowej a pracodawca mu nie opłaca ubezpieczenia zdrowotnego, bo jest zatrudniony na umowę o dzieło. Brat chce się zarejestrować w Urzędzie Pracy jako bezrobotny, żeby mu płacili ubezpieczenie zdrowotne ( nie wiem czy może, jeśli jest zatrudniony na umowę o dzieło).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz