czwartek, 9 grudnia 2010

Magnez z witaminą B6?

Dzisiaj obudziłem się około godziny 11:00. Około godziny rano 5:30 było pogotowie do ojca. Przeczytałem sobie o zakażeniach bakteriami: Staphyloccocus Aureus, Mycoplasma Pneumoniae, Legionella, Chlamydia Pneumoniae i ta druga Chlamydia na „T” od zakażeń narządów rodnych. O zakażeniach grzybiczych Candida Abicans. O Bareliozie. Nawet o pasożytach: Labia, Tasiemiec, Glista, Włośnia. Przeczytałem o tym, że terapie antybiotykowe nie zawsze są skuteczne przy leczenia infekcji bakteryjnych, bo bakterię się uodparniają na działanie antybiotyków i to jest problem. Chyba kupię sobie Magnez z witaminą B6, bo mogę mieć niski poziom magnezy, bo mam czasami takie skurcze mięśni. Gdyby człowiek chciał się przebadać na obecność tych wszystkich bakterii, musiałby wydać dużo pieniędzy.

Chce jechać do Warszawy do Poradni Chirurgii Czaszkowo- Szczękowo-Twarzowej przy ulicy Lindleya 4 (może w poniedziałek, albo we wtorek). Nie wiem, czy to jest dobra poradnia. Z tego co przeczytałem należy ona do Szpitala Klinicznego Imienia Dzieciątka Jezus w Warszawie.

Dzisiaj cały dzień spędzony w domu. Jutro chce odebrać dokument, który mówi o tym, że jestem ubezpieczony zdrowotnie na Uniwersytecie Wrocławskim. Staram się gimnastykować i rozciągać.

Dziękuję.

Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz