niedziela, 12 grudnia 2010

Jutro Warszawa

Jutro jestem w Warszawie w Poradni Chirurgii Czaszkowo –Szczękowo- Twarzowej przy ulicy Nowogrodzkiej 59. Powinienem jutro wrócić ( w nocy, albo pojutrze rano). Nędznie się czuję z tą wadą zgryzu. Może ktoś chce mi sponsorować wycieczkę do Wiednia do Generalnego Szpitala Akademickiego. Chętnie bym tam pojechał i skonsultował swoją wadę zgryzu, żeby wiedzieć co oni o tym powiedzą. Chyba pojechać i skonsultować się każdy może. Ja nie wiem jak funkcjonują szpitale zagraniczne, ale podejrzewam, że skonsultować się zawsze można. Człowiek ma jedno życia i warto dbać o zdrowia i dowiedzieć się jakie są możliwości leczenia przed podjęciem leczenia. Austria jest o wiele bogatszym państwem niż Polska i może tam mają lepsze możliwości leczenia ( na pewno droższe jest tam leczenie, ale może lepsze). Może ktoś tam jedzie w najbliższym czasie i może mnie zabrać samochodem. Pani Doktor Ortodonta mi mówiła, że dobry jest ośrodek w Bruggi w Belgii. Może ktoś tam jedzie i może mnie zabrać? Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz