czwartek, 30 grudnia 2010

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu

Ja uważam, że żeby istniał dobry związek miedzy mężczyzną a kobietą, musi obu stronom na tym związku zależeć i muszą od siebie wzajemne wymagać. Nie może być tak, że jeden tylko wymaga i jeszcze jest niezadowolony a druga osoba pracuje i wysłuchuje ciągle złośliwych uwag pod swoim adresem. Żeby była dobra relacja musi być wzajemny szacunek i wymaganie od siebie. Z tym wymaganiem nie można też przesadzać w drugą stronę. Nie można człowieka chorego, który nędznie się czuje wyrzucać do ciężkiej pracy. Trzeba umieć spojrzeć realnie na człowieka. Źle jest być przewrażliwionym. Są takie osoby, które obrażają się za byle co. Ale jeśli ktoś jest ciągle obrażany, obgadywany i traktowany bez szacunku i bez dostrzeżenia jego wartości, to moim zdaniem taką relacje należy przerwać. Ja nie mam doświadczenia z relacjami, bo nigdy nie byłem w związku. Piszę to z obserwacji innych związków. Mogę się mylić, bo sam nie mam doświadczenia w tej materii. Łatwo mi się mówi, gdy sam nie jestem w związku, bo nie wiem jak to jest na prawdę.

Pojechałem dzisiaj przy pomocy środka transportu o nazwie rower (moim zdaniem to jest dobry środek transportu na zimę do miasta. Należy tylko mieć odpowiednie opony i porządny napęd. Zauważyłem, że podczas jazdy w śniegu są większe opory ruchu, niż podczas jazdy bez śniegu. Potrzebny jest dobry napęd. Taki, który wytrzymuje duże opory ruchu. Ja mam stare przerzutki firmy Shimano z rodziny SIS ( najtańsza grupa przerzutek). Lekko zardzewiały łańcuch. Zużyte zębatki z przodu i tyłu. Łańcuch mi się ślizga po zębatkach. Obecnie korzystam z trzech przełożeń, które zapewniają minimalną siłę działającą na łańcuch podczas jazdy. Na innych przełożeniach nie da się u mnie jechać, bo łańcuch przeskakuje) do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ulicy Kamieńskiego. Budynek jest odremontowany. Mają tam na parterze Tomograf Komputerowy i Rezonans Magnetyczny. Słyszałem ( czytałem na ich stronie internetowej), że kupili, albo mają kupić robota do operacji o nazwie Da Vinci. Poradnia neurologiczna jest czynna w czwartki w godzinach 8:00 – 10:00 ( jeśli dobrze zapamiętałem). Pytałem na kiedy można się zarejestrować do neurologa. Niebieskooka Pani w rejestracji ( w okularach) powiedziała mi, że najbliższy możliwy termin do zarejestrowania, to początek lutego 2011. To jest o wiele lepszy termin niż w szpitalu przy ulicy Borowskiej ( kwiecień 2011). Może zapytam jeszcze w innym miejscu. Najpierw pytałem Pani na pierwszym piętrze koło gabinetu pediatrycznego. Powiedziała, że rejestracja do przychodni specjalistycznych jest na parterze na przeciwko … (nie pamiętam czego). Jutro jest ostatni dzień roku. Nie idę nigdzie na Sylwestra. Pamiętam, że w całym moim życiu uczestniczyłem, tylko raz w balu sylwestrowym ( W Borowicach z DA Wawrzyny). Pamiętam, że graliśmy wtedy dużo w ping-ponga i robiliśmy zimowe trasy w Karkonoszach. Pamiętam wyprawę na Przełęcz Karkonoską i powrót do Borowic przez Słonecznik, Polanę i Karpacz Górny ( było wtedy załamanie pogody w połowie drogi na Słonecznik. Słonecznik to jest skała w Karkoszach. Według legendy Duch Gór o imieniu Liczyrzepa zamienił diabła w skałę i powstał Słonecznik). W Samotni chyba też byliśmy. O godzinie dwunastej w nocy Mszę Świętą na nowy rok odprawiał ksiądz Stanisław Orzechowski.

To był mój jedyny dobry Sylwester. Tańczyliśmy taniec brazylijski ( jeżeli dobrze pamiętam nazwę). Dziękuję



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz