środa, 29 grudnia 2010

Wyliczyłem koszty ewentualnej podróży do Bruggi, bo mogłem sobie wyliczyć.

Przedwczoraj dzwoniłem do szpitala Świętego Jana w Bruggi w Belgii i mi Pani z rejestracji powiedziała, że konsultacja kosztuje tam 23 euro.

Pytałem lekarzy w Polsce: Jakie znają dobre ośrodki wykonywania osteotomii strzałkowej żuchwy. Pani ortodonta z Wrocławia i lekarz z Warszawy mi w powiedzieli, że jest dobry ośrodek w Bruggi w Belgii.

Nie znalazłem bezpośredniego połączenia z Bruggią. Najtańsze połączenie, jakie znalazłem do Bruggi to: 1) Przelot z Lotniska we Wrocławiu na lotnisko Charleroi w Belgii tanią linią lotnicza o nazwie Ryanair (koszt przelotu to 50 złote 20 grosze, bilet trzeba rezerwować około 16 dni wcześniej, bo potem drożeje. Samolot lata tam średnio co cztery dni, więc trzeba tak się umówić z lekarzem, żeby konsultacja była dzień po przelocie). Samolot przylatuje do Charleroi około godziny 21:40 ( lot trwa około dwóch godzin). 2) Przejechanie autobusem komunikacji miejskiej z Lotniska Charleroi do Dworca Charleroi Sud. Cena 2,30 Euro 3) Przejazd pociągiem z Dworca Charleroi Sud do Dworca w Bruggi ( z przesiadką na Dworcu Bruxelles Midi – centrum Brukseli). Cena biletu w jedną stronę to 19,40 Euro. W Bruggi by się było około 1:40. 4) Konsultacja lekarska w szpitalu Świętego Jana w Bruggii. 5) Możliwość zwiedzania Bruggia ( Bruggia podobno robi wrażenie, można tam pływać gondolą po kanałach. Jest tam wiele zabytków architektonicznych do zwiedzania). 6) Można przenocować, albo wracać bez noclegu ( najtańszy nocleg znalazłem w pokoju koedukacyjnym ośmioosobowym w Bruggi za 11 Euro). 7) Można wrócić za 12,90 Euro do Brukseli i wracać do Wrocławia, albo do Poznania, którymś z autobusów odjeżdżających z Dworca Centralnego w Brukseli ( Rue de Mercier). Eurolines do Wrocławia kosztuje 315 złotych i wyjeżdża z Brukseli o godzinie 19:45. Eurobus kosztuje chyba 260 złotych chyba i wyjeżdża o godzinie 14:00 ( mogłem coś pomylić, bo piszę z pamięci ). A Polonia Transport wyjeżdża o godzinie 17:30 o kosztuje 260 złotych chyba. Można przenocować i wracać za 19,40 Euro pociągiem do Dworca w Charleroi i za 2,3 Euro do Lotniska Charleroi. 8) Z lotniska w Charleroi latają tanie samoloty Ryanair i Wizzair do: Wrocławia ( co cztery dni), Warszawy( częściej niż do Wrocławia i w inne dni) i do Katowic ( z podobną częstotliwością, jak do Wrocławia, tylko w inne dni). Ceny biletów wahają się między 40 a 120 złotych 9) Powrót do Wrocławia pociągiem z Katowic i Warszawy to odpowiednio 54 złote i 39 złotych. Wyliczyłem, że koszt wyjazdu z Wrocławia do Bruggi razem z konsultacją lekarską to około 500 zł ( 491,60 zł przy wariancie wracania tanią linią lotniczą Wizzair). I Naprawdę tak wyliczyłem. Dzisiaj cały dzień spędzony w domu. Nie lubię tak siedzieć w domu. Dziękuję.



Marcin

Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz