poniedziałek, 27 grudnia 2010

Szpital Świętego Jana

Zadzwoniłem dzisiaj do szpitala Świętego Jana w Bruggii w Belgii. Do Kliniki Szczękowo-Twarzowej. Odebrała kobieta i powiedziała coś w języku, który dla mnie przypominał chiński (taki melodyjny). Lekarz z kliniki Czaszkowo- Szczękowo- Twarzowej z Warszawy i Pani doktor ortodonta mówili mi, że dobry ośrodek wykonujący osteotomie strzałkową żuchwy jest w Brugii w Belgii. Znalazłem w Internecie szpital Świętego Jana w Brugii. Zadzwoniłem tam dzisiaj. Odebrała kobieta. Zapytałem: What is the cost of medical konsultation in your hospital? Zapytała jaki mam problem?. Powiedziałem, że „ Malocculusion. Class II. Dentofiacial deformity”. Powiedziała żebym poczekał. Poczekałem. Po chwili szperania w komputerze powiedziała, że teraz tego nie może znaleźć. Mam dzwonić po południu. Podziękowałem. Rozłączyłem się. Zadzwoniłem tam około godziny 16:00. Kobieta znowu powiedziała coś w języku przypominającym chiński ( taki melodyjny). Od razu zapytałem: What is the cost of medical konsultation in your hospital. Ona powiedziała, że: “23 Euro”. Zapytałem ile u nich kosztuje operacja obustronnej osteotomi sztrzałkowej żuchwy powiedziała, że nie wie. Zapytałem jak długo się czeka na operację. Ona powiedziała, że to zależy, którego lekarza wybieram. Zapytałem o jednego z lekarzy, którzy figurują na ich stronie internetowej ( Doktor z poradni Chirurgii Czaszkowo- Szczękowo - Twarzowej z Warszawy mówił mi, że właśnie ten lekarz jest dobry), ona powiedziała, że nie wie, ale myśli, że około jednego do dwóch miesięcy ( jeśli dobrze zrozumiałem). Podziękowałem. Czuję się nędznie. Mogę do nich zadzwonić i zarejestrować się na konsultację. Podróż do Bruggi trochę kosztuje. Można tam jechać autokarem, pociągiem, albo lecieć tanią linią lotniczą ( z tym, że bilety lotnicze w tanich liniach trzeba rezerwować dwadzieścia dni wcześniej, bo przed samym wylotem są bardzo drogie). Samochodem. Stopem ( na stopa chyba jest za zimno). Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz