sobota, 19 lutego 2011

Alkohol niszczy człowieka

Wstałem dzisiaj około dziewiątej. Chciałbym nie mieć tego problemu ze stawem i tej wady zgryzu. To na pewno. Jest to męczące.

Kurcze tyle lat nie narzekałem w ogóle i żyłem z tym, to teraz sobie ponarzekam. Po to, żeby ludzie zrozumieli, że zdrowie to jest rzecz ważna i trzeba o nie dbać ( szczególnie u dzieci). Ludzie mówią, że mężczyzna nie narzeka, tylko jest twardy jak skała, ale mnie to wymęczyło, to sobie ponarzekam.

Mam ochotę przytulić dziewczynę. Na co mam ochotę?

Co mogę powiedzieć tak od siebie? Alkohol i używki są złe. Niektórzy ludzie uważają, że alkohol i używki poprawiają relacje, że ludzi są rozluźnieni i lepiej dogadują się po alkoholu. To jest nieprawda. Alkohol niszczy relacje. Alkohol może dawać silnie uzależnienie. Może zniszczyć całe życie człowieka. W relacjach trzeba od siebie wymagać. Źle jest iść na łatwiznę w relacjach. Dlatego mówię do młodych ludzi: Nie pijcie alkoholu. Wymagajcie od siebie. Prawdziwa radość jest wtedy, gdy człowiek od siebie wymaga. Innej radości nie ma.

Nie wiem jak ja mam się leczyć, żeby się wyleczyć. Nie wiem. Noszę szynę, robię ćwiczenia, śpiewam. Tak naprawdę, to ja jestem człowiekiem, który najbardziej "nic nie wie" na całym świecie.

Dziękuję



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz