wtorek, 22 lutego 2011

Zakład Zaburzeń Czynności Układu Stomatognatycznego i Szpital przy ulicy Borowskiej

Pojechałem rowerem do Zakładu Zaburzeń Czynności Układu Stomatognatycznego. Pytałem: 1) Czy jest możliwe skierowanie mnie na rezonans magnetyczny stawu skroniowo-żuchwowego. 2) Czy jest możliwe wystawienie zaświadczenia do Powiatowego Urzędu Pracy o tym, jakich zawodów nie mogę wykonywać przy problemie ze stawem. 3) Chciałem nową szynę odciążającą staw, bo ta od protetyka jest moim zdaniem nie wygodna i gorzej się w niej czuję. Lekarz posadził mnie na fotelu dentystycznym. Przeczytał mój opis. Była szczupła, wysoka Pani Doktor. Powiedział, że jeśli będę robił sobie szynę u protetyków, to on nie podejmuje się mnie leczyć. Zmierzył przyrządem moje zęby. Kazał mi przynieść starą szynę na następną wizytę. Powiedział, że zaświadczenie do PUP o tym, jakich zawodów nie mogę wykonywać przy problemie ze stawem skroniowo-żuchwowym może wystawić lekarz orzecznik ZUS. Powiedział, że mój problem ze stawem może się wycofać, a może się nie wycofać. Powiedział, że według niego w moim przypadku nie potrzeba robić rezonansu magnetycznego stawu skroniowo-żuchwowego. Pani doktor wzięła ode mnie wycisk zębów. Powiedziała, żebym przyjechał po szynę w czwartek 13.03.2011 o godzinie 14:30. Pytała: Czy ta szyna jest wygodna? Mówiła, że u mnie lepiej jest z szyną, niż bez szyny. Potwierdziłem to. Przyglądała się moim zębom w pozycji spoczynkowej. Mówiła, że można wystawić skierowanie na rezonans magnetyczny stawu, ale, że rezonans magnetyczny stawu jest badaniem płatnym.

Byłem w szpitalu przy ulicy Borowskiej zapłacić za konsultację w Poradni Chirurgii Szczękowo-Twarzowej z dnia 23.06.2010. Pani w pokoju 2.12 odesłała mnie do kas koło informacji. Pani w kasach mówiła, że ona może wystawić tylko mały kwitek potwierdzający wpłatę, żebym poszedł do pokoju 3.46, tam wystawią mi potwierdzenie wpłaty. Poszedłem do pokoju 3.46 i tam Pani mi wystawiła potwierdzenie wpłaty. Najpierw mi wystawiła na Aleksandrę z moim nazwiskiem a potem, jak powiedziałem, że ja nie nazywam się Aleksandra zmieniła dane. Wróciłem do domu i stwierdziłem, że muszę sobie załatwić lepsze odżywianie. Gdy wracałem rowerem koło Wyspy Opatowieckiej i zatrzymałem się, żeby poćwiczyć szerokie wymawianie samogłosek. Jakiś mały pies zaczepiał mnie łapami. Popatrzyłem i zobaczyłem dwa małe psy. Pomyślałem, że zaraz pojawi się cała zgraja małych psów i będą na mnie szczekały. Poszedłem w stronę Jazu Opatowice a psy szły ze mną. Nędznie się czuję ze stawem. Czuję z prawej strony przeszkadzanie w okolicach stawu, przechodzące w lekki ból.

Jestem sam. W życiu człowiek jest często sam.

Dziękuję



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz