środa, 2 lutego 2011

Wypowiedź Tomasza

Wypowiedź Tomasza, który opisał swoje objawy ze strony stawu skroniowo-żuchwowego i wysłał do mnie przy pomocy poczty internetowej:



"Z powiekami nie mam rzadnych problemów,natomiast czasem czuję dyskomfort w lewym oku.Z wodzeniem nie mam żadnych problemów.Nie czuję też żadnego dyskomfortu w skroni.Bardzo mi przykro z powodu twoich dolegliwości ,nie wiem kto mógłby ci pomóc,ponieważ nikt nie był w stanie pomóc mi.Nie spotkałem na swojej drodze lekarza ,który kompleksowo i z zaangażowaniem zajął by się moim problemem.Mam czasami szumy uszne,czasami bolą mnie uszy,czuje trzaski podaczas przełykania oraz poruszania żuchwą.Mam też napięcią mieśni w obrębie twarzy i karku. Ogólnie bardzo nieprzyjemne objawy.Nikt mi nigdy nie polecił żadnego ćwiczenia na moje dolegliwości ze stawami.A byłem u wielu lekarzy.Sam zacząłem teraz ćwiczenie ,które to bie polecono oraz kupiłem sobie magnez z witaminą b6. Naprawdę cię rozumiem jak bardzo to wpływa negatywne na normalne funkcjonowanie."



Dziękuję



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz