poniedziałek, 7 lutego 2011

Zarejestrowałem się na konsultację do Kliniki w Brugii.

Nie wiem co się dzieje. Mam chyba złą szynę. Całą noc bolały mnie dziąsła i jeden ząb nie mogłem spać. Chciałem wstać o godzinie 7:00, wstałem po godzinie 9:00. Jestem nie wyspany. Zarejestrowałem się do lekarza pierwszego kontaktu na czwartek w celu przedstawienia wyników konsultacji neurologicznej i prośby o skierowanie na dalszą diagnostykę. Zadzwoniłem do szpitala w Brugii w Belgii w celu zarejestrowania się na konsultację z wadą zgryzu. Pomyślałem, że pojadę do nich na konsultacje, żeby zobaczyć ( mieć jakąś próbkę) jak wygląda sytuacja z leczeniem takich wad zgryzu za granicą. Pani w rejestracji w Klinice Chirurgii Szczękowo-Twarzowej powiedziała, że najbliższy możliwy termin konsultacji to 15.03.2011. Znalazłem sobie samolot za 50 złotych w tamtą stronę i powrotny za 75 złotych. Musiałbym tam spędzić trzy dni, bo tanie samoloty latają co trzy dni. Bilety musiałbym kupować z miesięcznym wyprzedzeniem w promocji, bo potem są o wiele droższe. Musiałbym opłacić trzy noclegi (w najtańszym wariancie 60 złotych za dobę, ale i tak bardziej się opłaca czekać na samolot, niż wracać autokarem za 260 złotych w jedną stronę, albo 315 złotych).

Kiedyś do nich dzwoniłem, to mi powiedzieli, że konsultacja u niech kosztuje 23 Euro( mogłem coś źle zrozumieć) a dzisiaj Pani mi powiedziała, że konsultacja u tego lekarza, u którego chce się konsultować kosztuje około 100 Euro plus ewentualne koszty zdjęć rtg. Nazbierałem sobie 500 złotych, żeby pojechać na taką konsultację i teraz nie wiem skąd wziąć te 100 Euro. Jak nie nazbieram to odwołam konsultację. To szyna jest naprawdę zła. Bolą mnie od niej dziąsła. Przeczytałem, że człowiek, który lata tanimi liniami lotniczymi o nazwie Ryanair może mieć przy sobie bagaż o wadze nie większej nić 10 kilogramów i największym wymiarze ( nie pamiętam pozostałych) nie przekraczającym 55 centymetrów (czyli mój plecak, do którego wstawiłem ostatnio nowy zamek nadaje się do podróżowania tymi liniami). Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz