niedziela, 13 lutego 2011

Wiersz

Młody człowiek



Młody człowiek,

który się rodzi

Ma

Nie skażoną niczym

radość



Młodzi ludzie

są pełni wiary

są ufni

Wszystko jest dla nich możliwe

Potem może być tak, że ta radość

Przetrwa do końca życia

Ale może być tak, że straci ją



Byłem u dentysty

Czekałem

Bo miałem ból zęba

Wierzyłem, że ktoś mnie przyjmie

Obok mnie siedziała młoda matka z dzieckiem

Dziwiła się

Mówiła:

„Z czego ten maluch się tak cieszy?

On ciągle się cieszy”



Nie

NISZCZ

Radości innych

Bądź człowiekiem, który chce innym dawać radość

To jest trudne i nie zawsze wychodzi

Człowiek ma w sobie instynkt dawania i instynkt zabijania

Ludzka natura to z jednej strony niszczenie, z drugiej budowanie

Niszczyć jest prosto,

Tu nic nie trzeba się natrudzić,

wystarczy przyjść i coś rozdeptać

Budowanie to długi i czasochłonny proces.

Budowanie jest ciężkie.



Dziękuję



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz