wtorek, 8 lutego 2011

Znowu ból

Wstałem około godziny 9:00. Mam ból z lewej strony. W okolicach stawu skroniowo-żuchwowego. Nie wiem co to jest. Próbowałem się zorientować o co chodzi. W nocy ciężko mi się spało z powodu bólu. Potwierdziłem sobie mail-owo termin wizyty w Klinice Chirurgii Szczękowo-Twarzowej w Brugii. Wysłałem im wszystkie dane do konsultacji medycznej i oni przysłali informację, że potwierdzają ( koszt konsultacji około 100 Euro. Wolałem się upewnić szczególnie co do kosztu konsultacji).

Mam taki ból z lewej strony w okolicach stawu skroniowo-żuchwowego, że „klękajcie narody”. Szczególnie jak jem coś ciepłego, to mnie boli. Ale taki porządny ból. Nie wiem co to jest. Według mnie istnieje wiele możliwości: Może mnie boleć lewy staw skroniowo-żuchwowy, ponieważ mam złą szynę odciążającą ( ostatnio szyny nie robiłem u specjalisty od stawu, tylko u znalezionego przeze mnie w Internecie protetyka. Może warto ją poprawić, coś nie coś powycinać, żeby szyna nie urażała dziąseł), może mnie boleć lewa ślinianka, tym bardziej, że ból trochę się uspokaja, po masowaniu wewnątrzustnym okolic lewej ślinianki. Może mnie bolec kieszeń kotna w okolicach zęba 3/8 ( ostatnia ósemka jaka mi została). Może mnie boleć sam ząb 3/8. Ostukałem sobie łyżką wszystkie zęby z lewej strony. Jedyny ząb, który jakoś mocniej reaguje na ostukiwanie to jest ząb 2/5 ( chyba leczony kanałowo, ale mogę się mylić). Mogą mnie też boleć dziąsła. Teraz ból się uspokoił. Pojawia się przy kontakcie z ciepłym jedzeniem i piciem, czasem bez powodu i podczas spania (leżenia). Ale to taki mocny ból, paraliżujący człowieka. Gdy mam w ustach zimną ciecz, ból uspokaja się, ale po jakimś czasie po wypluciu zimnej cieczy staje jeszcze mocniejszy. Myślałem o tym, żeby pojechać rowerem, zrobić zdjęcia zęba 2/5, który reaguje na ostukiwanie metalową łyżką. Ostatnio bardzo dużo miałem robionych zdjęć Rtg. Jak tak dalej będę fotografował się przy pomocy RTG, to niedługo będę świecił w ciemnościach. Myślałem, o tym, żeby iść do dentysty, ale pomyślałem, że rozwierci mi zęba i nic z tego nie będzie. Przecież całkiem niedawno miałem zakończone leczenie wszystkich zęby. Nigdy nie brałem żadnych środków przeciwbólowych. Jestem zarejestrowany na konsultację mojej wady zgryzu w Klinice w Brugii i to jest prawda. Jeśli chce tam pojechać muszę zarezerwować trzy noclegi i kupić bilety na tanie linie lotnicze. Może ktoś zna kogoś u kogo można przenocować w Brugii? Podobno można tam wypożyczyć rower za 5 Euro na cały dzień i zwiedzić okolicę.

DZiękuję.

Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz