czwartek, 17 lutego 2011

Stara szyna była lepsza

Pojechałem rowerem oddać książki do Biblioteki przy ulicy Parkowej. Jaki jest mój wniosek z jazdy rowerem? Gorzej się czuję w tej nowej szynie, w porównaniu do starej odciążającej staw. Nowa szyna robiona u protetyka, jest mniej stabilna. Żuchwa w tej szynie chętniej zajmuje pozycje tylną. W starej szynie miałem żuchwę wysuniętą do przodu. Szyna wykonana w Zakładzie Zaburzeń Czynności Układu Stomatognatycznego była lepsza od tej wykonanej u protetyka. Nosząc tą nową szynę czuję takie przeszkadzanie z prawej strony w okolicach stawu skroniowo-żuchwowego, bolą mnie plecy i czuję jakby większe napięcie mięśniowe z prawej strony. Mam gorszą kontrolę nad powiekami i ogólnie gorzej się czuję. Wróciłem do domu i założyłem sobie starą szynę.

Dziękuję.



Marcin

Marcin (18:33)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz