piątek, 18 grudnia 2009

Ten wiersz napisałem dawno i to jest prawda

***



Chcę
Co oznacza
Chcę to znaczy, że każdym oddechem
I każdym ruchem warg i każdym gestem
Będę się starał
Chcę, to nie leżeć
To nie życie, które ucieka.
Chcieć, to znaczy mieć w sobie przeświadczenie
Jeśli czegoś pragniesz
Pamiętaj, że wszystko jest możliwe
Każdą – najgrubszą krę można przełamać
Dlatego łam kry, łam kry





Przeciwność są w Tobie, lęki mają swoje źródło
wewnątrz
Niech źrenica Twa będzie pełna lęku, poczuj swój lęk
Niech się stanie dzika rozchwiana bez-moc
każdy lęk to impuls do działania
Zmierz się ze swoim lękiem
Stań z nim oko w oko
Oko w oko
Zrozumiesz jak głupi jest Twój lęk jak durny
Zrozumiesz że możesz wszystko
Niech będzie dzika furia
Przekuj swój lęk na prawdę
Użyj lęku, zrób z niego narzędzie – pudełeczko do piłeczek pingpongowych
Bądź mądry



Czy ja próbowałem wydać swoje wiersze? tak, wysłałem je do kilku wydawnictw i to jest prawda bo wysłałem, bo potrzebowałem pieniędzy i pomyślałem, że gdyby zdarzyło się coś takiego, że komuś te wiersze by się spodobały i by je wydał, to może by mi dali za to jakieś pieniądze i naprawdę tak pomyślałem. Bo czasami takie sytuacje się zdarzają, bo tak naprawdę wszystko jest możliwe.

Co mi napisali w Wydawnictwie Literackim? Jest kilkuletnia kolejka uznanych autorów, którzy czekają na wydanie tomika wierszy w WL i radzą mi od razu poszukać innego wydawcy(jeśli dobrze pamiętam, bo to było dawno, bo mi to odpisali chyba około pół roku temu). W wydawnictwie PAX mi napisali, że podobają im się moje wiersze, żeby się nie zrażał i pisał dalej, ale poezja dzisiaj słabo się sprzedaje, więc nie opublikują. Pamiętam inne wydawnictwa, które mi odpisały, że mają taką nędzną sytuacje finansową, że nie są w stanie wydać. I to jest prawda. DZiękuję.





Marcin



Marcin (20:09)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz