wtorek, 3 sierpnia 2010

Centrum Medyczne W Galerii Dominikańskiej

Wstałem około siódmej. Pojechałem autobusem linii 127 na Plac Jana Pawła II. Poszedłem do Galerii Dominikańskiej na czwarty poziom do przychodni o nazwie Centrum Medycyny Lim. Zarejestrowałem się na przegląd zębów do stomatologa na 18.08.2010 na godzinę 11:00. Przegląd zębów kosztuje tam 35 złotych. Poproszę stomatologa, żeby mi napisał, które zęby mam do leczenia i ile to będzie kosztowało. Pytałem ile kosztuje wizyta u ortodonty w Centrum Medycznym Lim. Pierwsza wiyta kosztuje 80 złotych. Czytałem w Internecie, że mają tam dobrego ortodontę. Nie ma miejsc na wizyty do tej pani ortodonty do połowy miesiąca września a w drugiej połowie września pani ortodonta wyjeżdża na urlop. Zarejestrowanie się do ortodonty w centrum medycznym w Galerii Dominikańśkiej będzie możliwe dopiero na październik. Mam dzwonić i się dowiadywać. Pomyślałem, że może porozmawiam jeszcze z jedną panią ortodontom (podobno tamta jest dobra). Na obiad ugotowałem makaron. Zjadłem go z masłem, cukrem i cynamonem. Pojechaem rowerem do domu handlowego Carefour przy ulicy Generała Hallera. Byłem w sklepie o nazwie chyba Intersport. Kupiłem dwa komplety mini śledzi do namiotu ( wielkości szpilek) w cenie 51 złotych i 98 groszy. Szukałem ulicy Krzyckiej i centrum medycznego o nazwie Orthomed, ale nie znalazłem. Pomyślałem, że jeśli mam porządnie się wyleczyć, to muszę wybrać dobrego ortodontę. Nędznie się czuję ze stawem i wadą zgryzu. Myślę o tym, żeby nie przebywać w mieście, tylko dołączyć do Pieszej Pielgrzymki na Jasną Górę. Nie wiem czy dołączę do tej pielgrzymki i kiedy, ale mam taką chęć mimo, że się nędznie czuję. Byłem w Zakładzie Zaburzeń Czynności Układu Stomatognatycznego i się dowiedziałem, że wszyscy specjaliści od stawu są na uropie i muszę czekać na zrobienie nowej szyny. Dziękuję.
Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz