środa, 25 sierpnia 2010

Leśnica, Jarnołtów, Gałów, Samotwór.

Wstałem około godziny siódmej chyba. Pojechałem rowerem w stronę Leśnicy. W okolicach Żerników pękła mi dętka. Musiałem wymieniać dętkę. Moja tylna opona od roweru jest dziurawa. Przez dziurę mogą się dostawać do wnętrza opony ostre przedmioty i przebijać dętkę. Trzeba wymienić tylną oponę. Mam bicie tylnego koła (podczas jazdy a nie podczas postoju). Muszę kupić porządniejsze tylne koło. Muszę kupić dodatkową dętkę. Jutro o dziewiątej chyba idę oglądać pokój do wynajęcia w okolicach ulicy Lotniczej. Bolą mnie dziąsła i zęby. Niedługo idę do dentysty. jechałem rowerem przez Żerniki do Leśnicy. Z Leśnicy jechałem drogą do Jarnołtowa. Z Jarnołtowa pojechałem do miejscowości Gałów. W Gałowie skręciłem w stronę miejscowości Samotwór. Odryłem dobrą drogę między Gałowem ( miejscowość podwrocławska blisko dzielnicy Jarnołtów) i Samotworem. Na trasie między Leśnicą a Gałowem i Samotworem jedzie się dobrze rowerem. Są tam lasy i mały ruch samochodowy. Na obiad jadłem pierogi ze szpinakiem. Na pewno źle jest kupować najtańsze tylne koło do roweru używanego na wyboistych trasach (bo się koło szybko wykrzywia i jest bicie koła). Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz