wtorek, 17 sierpnia 2010

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Dzisiaj byłem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Pobrałem wniosek o przyzanie mi renty socjalnej. Muszę iść do lekarza pierwszego kontaktu, żeby mi wypenił część wniosku, którą wypełnia lekarz. Byłem tam rowerem. Wszędzie jeżdżę rowerem. Gdy będzie zimno, będę musiał zrezygnować z roweru. Pomyślałem, że jeśli mam mieć skomplikowane, wieloetapowe leczenie zespołowe ortodontyczno-chirurgiczne trwające od dwóch do trzech lat, to dobrze by było gdybym dostawał rentę socjalną. Taka renta nie jest wysoka, ale zawsze miałbym jakieś pieniądze. Wypełniony wniosek o rentę socjalną należy złożyć w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. We Wrocławiu Zakład Ubezpieczeń Społecznych znajduje się przy ulicy Pretficza 11. Zarejestrowałem się na wizytę u stomatologa w celu wyleczenia trzech ubytków, które mam ( na Narodowy Fundusz Zdrowia). Wypełniłem wniosek o przyznanie renty socjalnej. Ugotowałem sobie obiad ( ryż i sos chiński firmy Łowicz). Telefonicznie zarejestrowałem się na wizytę do specjalisty od stawu skroniowo-żuchwowego na czwartek. W czwartek jest moje posiedzenie Zespołu Do Spraw Orzekania o Stopniu Niepełnosprawności w MOPSIE. Gdybym miał tą rentę, mógłbym myśleć o dokończeniu moich studiów. Bez pieniędzy ciężko się żyje. Pieniądze są potrzebne człowiekowi. Ja myślę o wyprowadzeniu się z domu, bo w domu raczej nie ma warunków do pracy i nauki. Ojciec się awanturuje. Wyzywa. Źle mówi do ludzi o mojej mamie i o mnie. Mówi nieprawdę. Ja nie lubię żyć w takich warunkach. Chyba nikt tego nie lubi. Wiem, że są ludzie, którzy żyją w dużo gorszych warunkach ode mnie. Trzeba się cieszyć z tego co się ma. Jednak chcę się wyprowadzić. Na przeprowadzkę trzeba mieć pieniądze. Dobrze by było gdybym miał tą rentę. Dziękuję.

Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz