niedziela, 8 sierpnia 2010

PKS Częstochowa

Wstałem około ósmej. Poszedłem na Mszę Świętą do kościoła pod wezwaniem Świętej Jadwigi Śląskiej na Kozanowie. Pierwsze czytanie było z księgi Mądrości, drugie z Listu Świętego Pawła Apostoła do Hebrajczyków i Ewnagelia Łukasza. Był czytany list biskupów polskich, w którym był przedstawiany życiorys arcybiskupa lwowskiego Józefa Bilczewskiego. Byłem na Mszy Świętej. Myślałem o tym, żeby wyjechać autobusem PKS w stronę Częstochowy, wysiąść dwa przystanki przed Czętochową, przejść piechotą do Czarnej Wsi pod Częstochową i dołączyć na dwa dni do Wrocławskiej Pieszej Pielgrzymki na Jasną Górę. Nawet spakowałem plecak. Autobus PKS Częstochowa wyjeżdża z Dworca Centralnego we Wrocławiu o godzinie 15:20. Podróż do Częstochowy tym autobusem trwa cztery godziny i dwie minuty. Cena biletu dla studenta zawiera się między 22-25 złotych (tak odczytałem ze stron internetowych PKS Częstochowa). Zrezygnowałem z wyjazdu. Nie chce wydawać pieniędzy na wyjazd na Pielgrzymkę ( 20 złotych dwa noclegi, 50 złotych przejazdy). Jeździłem na rowerze wzdłuż wałów rzeki Odry. Padało. Musiałem zakładać płaszcz przeciwdeszczowy. Wróciłem do domu. Wysyłam maile do różnych firm. Piszę, że szukam pracy. I to jest prawda. Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz