czwartek, 26 sierpnia 2010

Pokój do wynajęcia

Byłem dzisiaj obejrzeć pokój do wynajęcia przy ulicy Horbaczewskiego. Byłem tam rowerem. Powiedziałem właścicielce mieszkania, że przemyślę i dam znać. Zrobiłem sobie budyń firmy doktor Oetker i kasze gryczaną z serem białym ( cały talerz zjadłem). Kasza podobno jest zdrowa. Koledzy z duszpsterstwa chcą mnie zabrać na weekend nad morze o nazwie Bałtyk i to jest prawda. Odkryłem w moim blogu dużo błędów ortodograficznych. Na przykład "hałas" pisany przez "ch". Muszę kupić do mojego roweru: nową dętkę, bo mi się wczoraj dętka przebiła, nie mam zapasowowej dętki a źle jest jeździć bez zapasowej dętki, nowe tylne koło solidne(do jazdy po wybojach, w lesie), nową tylną oponę. Ile to wszystko może kosztować? Około 100zł. Rower to jest mój środek transportu. Obecnie wszedzie jeżdżę rowerem

Wiersz:


Relacje


Nie oceniaj człowieka
od razu
Nie oceniaj człowieka
po wyglądzie

Prawdziwe relacje wymagają
Czasu

Człowieka poznaje się długo
Trzeba umieć słuchać
Drugiego

Żeby poznać człowieka
Trzeba umieć go słuchać

W dzisiajszych czasach liczy się tempo
Wszystko pędzi i goni
Nikt nie czeka na tych słabszych
Automatyka i robotyka
Informatyka
Budownictwo

Tymczasem w tych najsłabszych jest duże bogactwo
Człowiek w pędzie dużo traci.
Nie mówię
że szybkość
jest zła
chodzi o to, że dobrze jest czasem
zatrzymać się
i posłuchać.

Automatyka i robotyka
Człowiek jak robot
Człowiek nie jest robotem
ani hiperrobociarzem


Dziękuję
Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz