piątek, 6 sierpnia 2010

Kredyt gotówkowy

Wstałem dzisiaj około godziny ósmej. Zaniosłem tylne koło od roweru Giant GSR 200 do centrowania(prostownia). Miałem nieźle walnięte (czytaj krzywe). Prostowanie będzie kosztowało 25zł. Mam odebrać wyprostowane koło jutro o godzinie 12:00. Pan ze sklepu rowerowego powiedział, że gdybym odkręcił ogumienie, to bym zapłacił za prostowanie koła 4 złote mniej a tak pracownicy sklepu za mnie odkręcą ogumienie i zapłacę więcej.

Szukam w Internecie pracy przy pisaniu tekstów. Pomyślałem, że taka praca będzie dla mnie dobra. Myślę o tym, żeby w niedziele dołączyć do Pieszej Pielgrzymki na Jasną Górę. Obecnie jestem sam w domu z ojcem. Dzwoniłem do brata. Brat mówił, że nie ma pieniędzy na wyjazd na wakacje i szuka źródeł dochodu. Na obiad zjadłem makaron firmy Lubella(świderki) i sos maksykański firmy Lubicz. Ciągle myślę skąd wziąć pieniądze na prostowanie wady gryzu i nie wiem. Wyregulowałem tylny hamulce v-break w rowerze i to jest prawda. Czuję się nędznie.

Napisałem dzisiaj krótki tekst o kredytach gotówkowych. Tekst ten napisałem dla firmy, która szuka osób piszących(ogłąsza się w Interecie). Tekst musiał mieć około 1200 znaków bez spacji i dotyczyć zagadnienia kredytów gotówkowych. Pisząc ten tekst przeglądnąłem oferty kredytów w różnych bankach (zamieszczane w Internecie) :



Kredyty gotówkowe

Jedną z możliwości dla osób potrzebujących pieniędzy jest kredyt gotówkowy. Teoretycznie kredyt tym różni się od pożyczki, że pożyczkę jest udzielana bez wskazania celu, na jaki pieniądze będą spożytkowane. Kredyt musi mieć jakieś konkretne przeznaczenie. Kredyt może dostać tylko ktoś, kto ma zdolność kredytową, czyli jest w stanie zwrócić w ustalonym terminie pożyczoną kwotę pieniędzy. Każda osoba, która ma stały miesięczny dochód przekraczający pewną określoną w przepisach banków kwotę, ma zdolność kredytową. Różne instytucje udzielają kredytów na różnych warunkach. Przyjrzyjmy się przykładowym wartościom parametrów kredytowych w bankach: Obecnie w Deutsche Banku wystarczy pokazać wypełniony formularz PIT -11, albo PIT-40 za rok 2009, pobrany od pracodawcy. Maksymalna kwota kredytu w tym banku wynosi 130 tysięcy złotych. W Banku Pekao BP jest możliwe zaciągnięcie kredytu nawet na okres dziewięćdziesięciu sześciu miesięcy (osiem lat). Do kwoty 20 tysięcy złotych można zaciągnąć kredyt bez zaświadczeń o zarobkach i bez osób poręczających. Citibank udziela kredytów gotówkowych na kwoty od 1000 do 120 tysięcy złotych na okres do siedmiu lat. W MBanku można wziąć kwotę od 500 do 100 tysięcy złotych na okres od trzech do osiemdziesięciu czterech miesięcy (siedem lat). W Lukasbanku kredyty gotówkowe są od 500 do 80 tysięcy złotych. Maksymalny okres kredytowania w tym banku, to sześć lat a dochód miesięczny kredytobiorcy musi przekraczać 380 złotych. W Banku Pocztowym okres kredytowania jest od sześciu do osiemdziesięciu czterech miesięcy. Szybkie kredyty udzielane są do kwoty 100 tysięcy złotych. Jeśli chcesz dostać kredyt powinieneś przeanalizować warunki udzielania kredytów w różnych bankach i wybrać ofertę najbardziej korzystną dla ciebie.





Wziąłbym kredyt na leczenie ortodontyczne, ale nie mam zdolności kredytowej, bo nie mam stałego źródła dochodu. Dziękuję.



Marcin

4 komentarze:

  1. Czy potrzebujesz pożyczki na lepsze życie lub pomoc finansową, pożyczki? Oferujemy wszelkiego rodzaju kredyty, jeśli jesteś zainteresowany wiadomość nam więcej szczegółów (Via email: bj6325221@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa, szybka pożyczka dla firm do 20 000 000.
    Do dowolnego celu, w tym konsolidacji.
    Stopy procentowe od 2% rocznie.
    Decyzja i płatność w ciągu 24 godzin (1 dzień).
    Minimalne formalności.
    Dla prywatnych firm, urzędników państwowych i spółek publicznych.
    Bez umiejętności, ale z dobrym BIK.
    Obsługujemy firmy i osoby prywatne z całego kraju.
    Zapraszamy do kontaktu z nami. E-mail: frolex.okfinance110@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pożyczki w ciągu 24 godzin dla całego kraju.
    Prywatna firma pożyczkowa jest czynna 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Udzielimy pożyczek przez Internet do 800 tys. Zł na okres do 360 miesięcy szybko i bez zbędnych formalności, a nawet bez wychodzenia z domu. Raty od 350 PLN, wystarczy wyciąg z rachunku lub wyciąg, całkowicie online - klient otrzymuje pieniądze nawet w 1 godzinę!
    leni.bolkova01@gmail.com lub WhatsApp: +420608987486

    Pożyczki w ciągu 24 godzin dla całej Polski.

    Mamy dla Ciebie najnowsze oferty pożyczek 24/7. Jeśli zastanawiasz się nad zaciągnięciem pierwszej lub nowej pożyczki online, ale nie wiesz, którą wybrać, dobrym pomysłem jest skorzystanie ze sprawdzonego źródła. Sprawdź pożyczki oferowane przez nas za pośrednictwem adresu e-mail: leni.bolkova01@gmail.com lub WhatsApp: +420608987486, 7 dni w tygodniu i złóż wniosek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pożyczki w ciągu 24 godzin dla całego kraju.
    Prywatna firma pożyczkowa jest czynna 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Udzielimy pożyczek przez Internet do 800 tys. Zł na okres do 360 miesięcy szybko i bez zbędnych formalności, a nawet bez wychodzenia z domu. Raty od 350 PLN, wystarczy wyciąg z rachunku lub wyciąg, całkowicie online - klient otrzymuje pieniądze nawet w 1 godzinę!
    leni.bolkova01@gmail.com lub WhatsApp: +420608987486

    Pożyczki w ciągu 24 godzin dla całej Polski.

    Mamy dla Ciebie najnowsze oferty pożyczek 24/7. Jeśli zastanawiasz się nad zaciągnięciem pierwszej lub nowej pożyczki online, ale nie wiesz, którą wybrać, dobrym pomysłem jest skorzystanie ze sprawdzonego źródła. Sprawdź pożyczki oferowane przez nas za pośrednictwem adresu e-mail: leni.bolkova01@gmail.com lub WhatsApp: +420608987486, 7 dni w tygodniu i złóż wniosek.

    OdpowiedzUsuń