poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Odkręcenie wolnobiegu

Wstałem późno, bo około godziny ósmej. Poszedłem do sklepu rowerowego prosić o odkręcenie wolnobiegu od zepsutego koła. Pan w sklepie powiedział, że nie da się odkręcić wolnobiegu od mojego zniszczonego koła, bez całkowitego zniszczenia koła. Powiedziałem, że może zniszczyć koło. Zapytałem: ile takie odkręcenie wolnobiegu od zniszczonego koła będzie kosztowało? Powiedział, że około 15 złotych, bo to trzeba ciąć szprychy. Powiedział, żebym przyszedł za godzinę do półtorej… . Około godziny dwunastej poszedłem do sklepu rowerowego zapłaciłem 15 złotych i odebrałem odkręcony wolnobieg. Wróciłem do domu. Przykręciłem wolnobieg do nowego koła, które kupiłem kiedyś za 49 złotych w innym sklepie rowerowym. Wymyłem rower. Wszystko zamontowałem. Długo regulowałem hamulce typu v-break. Ciężko było dopasować ustawienia hamulca do nowego koła. Pojechałem na zakupy do sklepu o nazwie Tesco przy ulicy Długiej. Jutro wraca moja mama z Pieszej Pielgrzymki Na Jasną Górę. Kupiłem kilka produktów żywnościowych. Litrowe mleko (nie pamiętam firmy, ale jakieś tanie w kartonie), budyń firmy Doktor Oetker, makaron firmy Lubella(świderki), chleb, dwa tanie pasztety i zapłaciłem 10 złotych i 26 groszy. Myślę, że to jest optymalny pakiet żywnościowy dla jednego człowieka (chleb i pasztet na śniadanie i kolacje, budyń z mlekiem na deser a świderki na obiad. Można jeszcze kupić coś do świderków). Pamiętam, że przy kasie, szukając pieniędzy w portfelu potrąciłem aparat do odczytu kart kredytowych i powiedziałem „przepraszam” a ekspedientka pospiesznie, że „ nic nie szkodzi” (pomyślałem, że jednak szkodzi skoro potrąciłem ten aparat, bo mógłbym go przecież nie potrącić).

Wieczorem pisałem maile do firm produkujących sprzęt wyprawowy, że chętnie podejmę się pracy, jako tester sprzętu. Mogę też pisać teksty na dowolny temat. Czas płynie a ja ciągle nie widze źródła finansowania mojego leczenia ortodontycznego. Muszę się chyba bardziej postarać. Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz